Image Map

poniedziałek, 23 września 2013

ANNY Yellow Cab Flash

Długo szukałam idealnego żółtego lakieru, aż w końcu trafiłam na idealny dla mnie odcień. Yellow Cab Flash to pastelowy żółty kolor, idealnie pasujący do lekko opalonej skóry.



Do idealnego pokrycia paznokci wystarczą dwie warstwy. Lakier szybko schnie i utrzymuje się w dobrym stanie 4-5 dni. Nie używam przy nim baz i topów, bo lakiery Anny są tak trwale i delikatne dla moich paznokci, że jest to po prostu niepotrzebne :)




Podoba Wam się Yellow Cab Flash? Lubicie żółte lakiery? :)

21 komentarzy:

  1. nie przepadam za żółtymi odcieniami na paznokciach, ale ten o dziwo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię żółty kolor, ale taki kanarkowy, słoneczny, ten moim zdaniem jest nieco zbyt pastelowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny żółciutki. Ja kupiłam jeszcze w wakacje z limitowanej edycji Catrice, jest bardzo podobny do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten żółtek! ja w swojej kolekcji żadnego nie posiadam :O :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółte lakiery podobają mi się jedynie w takiej jak ta wersji rozbielonej, bananowej. Soczyste, kanarkowe odcienie nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek, bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne żółtko :) Muszę kiedyś wypróbować lakier Anny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze z tej firmy żadnych lakierów ale z chęcią je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :)
    Wielki plus za to piękne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemny i świetne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny odcień, bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedyny żółty jaki akceptuję! Jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolorek ;) śliczny kształt paznokci ;*

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek ładny i delikatny ale niestety nie mój:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny ten pastelowy zóltek :)
    bardzo mi sie na tobie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całe lato szukałam podobnego odcienia, niestety bezskutecznie... Teraz przynajmniej wiem, gdzie się skierować :) Podoba mi się, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor! właśnie takiego szukałam i jak tylko pojawię się w PL to zerknę na stand w Douglasie. Mam nadzieję, że będzie jeszcze. Z ANNY mam dwie sztuki, które zachęcają do kolejnego zakupu ale z racji lakieroholizmu stawiam na nowe, niespotykane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niezwykle miły dla oka, już wiem co kupię na miejsce mojego Lemon Zest z Rimmela. Niestety był z limitowanej edycji i ciężko mi było znaleźć taki ładny, rozbielony żółty

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemny ten żółtek :-)
    Nie nosiłam jeszcze takiego koloru na pazurkach, ale bardzo mi się podoba!
    Lakiery ANNY znam i lubię :-)

    OdpowiedzUsuń