Image Map

piątek, 27 września 2013

Ciate - Cabaret 039

Lakiery Ciate są  jednymi z moich ulubionych i jak tylko mam okazję to kupuję nowe kolorki. Cabaret to przyjemny, jesienny fiolecik - takie lubie najbardziej. 


Lakier łatwo się nakłada dzięki idealnemu pędzelkowi - nie za cienki i nie za gruby. Cudownie się nim maluje. Trwałość jest świetna, jak w przypadku większości lakierów Ciate, trzyma się u mnie prawie tydzień. Głównym jednak problemem jest tu czas jego wysychania. Nigdy nie mam do niego cierpliwości, bo czekanie 2-3h aby lakier wysechł jest dużą przesadą. Z jednej strony go uwielbiam, a z drugiej czasami mam ochote wyrzucić go przez okno. 



Podoba Wam się Cabaret ? Znacie jakieś preparaty przyśpieszające schnięcie lakieru? Będę bardzo wdzięczna za info :)

25 komentarzy:

  1. piękny kolor:) u mnie sprawdza się Sally Hansen Insta-Dri:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) A co do przyspieszacza, to polecam Seche Vite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio masz problem z wysychaniem? bo mam ten kolor, jak i kilkanaście innych Ciate, ale póki co nie odnotowałam problemów tego typu. Co prawda i tak używam SV, ale na początku sprawdzałam trwałość i było wszystko OK z czasem schnięcia.

    Bardzo lubię takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie wiem o co chodzi z tym konkretnym egzemplarzem, bo nigdy nie miałam takiego problemu z lakierami Ciate :/ Inne, które mam schną szybko.

      Usuń
    2. A jakie masz jeszcze kolory? bo u mnie spora gromadka i kolejne czekają na prezentację :)

      Szkoda, że taki z nim problem ale większość topów pomoże załagodzić problem. Może być niewłaściwie przechowywany/otwierany przy okazji? Trudno stwierdzić, lecz czasami bywają różne sytuacje.

      Usuń
    3. Mam jeszcze Burlesque, Strictly Legal i Kiss Chase. Miałam tez My Fair Lady i Dangerous Affair, ale one już zdenkowane :)

      Usuń
  4. 2-3 godziny to jednak trochę za dużo. Odcień za to jest przepiękny, jesienny ideał. Lakiery Ciate marzą mi się od dawna, ale cena jakoś zniechęca do zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda <3 Jednak taki czas schnięcia to trochę przesada...

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny kolor :) jeśli chodzi o przyspieszacze wysychania, to polecam Revlon. Seche Vite również jest bardzo dobry, jednak trzeba go starannie aplikować bo lubi 'zbierać' lakier

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest śliczny! Idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy ten kolor, nie buraczek, nie śliwka, może czerwona kapusta? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny! choć nie dla mnie, skoro schnie tak długo, a obsługi wysuszaczy się nie nauczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z Ciate sie nie polubilam, krotko sie u mnie trzymaja

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny kolorek, ale ja bym nie dała rady czekać tyle z wysychaniem ..:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tak długo schnie, bo sam kolor jest cudowny :D <3

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolorek :) Ja mogę polecić Ci top Essence Better than gel nails, szybciutko wysusza lakier i pięknie nabłyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kolor:)) Bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorek którego szukam aktualnie :D piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny kolor! Przecudny :-)
    Nie miałam jeszcze lakieru tej marki...

    OdpowiedzUsuń