Image Map

wtorek, 17 września 2013

Sleek Vintage Romance i róż Antique

Nigdy nie lubiłam palet Sleeka, ale kiedy na blogach zobaczyłam najnowszą Vintage Romance, nie mogłam się powstrzymać i od wczoraj jest już u mnie :)


Kolory są piekne i bardzo moje, nie mogę się doczekać aż zacznę jej uzywać. W palecie są odcienie metaliczne, satynowe i maty :)

Przy okazji kliknęłam też róż Antique. Nigdy nie miałam róży Sleeka więc jestem bardzo ciekawa.


Antique to taki brudny róż z jasnymi drobinkami.


Podoba się Wam ta paleta i róż? Lubicie Sleek ? :)

29 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. Bo Sleek króluje na blogach. Ja kocham MACa i ciężko mi się przerzucić na coś innego. Ale pomyślałam o moich klientkach które szukają tańszej alternatywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem pozytywnie zaskoczona, bo cienie nie osypuja sie tak jak w przypadku moich innych palet sleek :) Ciekawe jak bedzie z ich trwałością

      Usuń
  2. śliczne kolorki ^^ i róż też się nieźle zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. róż wygląda ciekawie, brudny róż wpadający w brąz będzie idealny na jesień. Ciekawe jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolory są piękne, wcale się nie dziwię, że się skusiłaś :) Sama bym kupiła, ale nazamawiałam cieni od Hean i czekam na przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie paletki Sleek nie interesują zbytnio, mam jedną i mi starczy. Powód jest prosty nie umiem malować oczu , najczęściej używam jednego cienia więc paletki są mi zbędne.Ale za to róż mnie kusi strasznie, pokaż go szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na ten zestaw ogromną ochotę i ledwo się powstrzymuję przed kliknięciem go. Takie piękne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta od paru dni jest juz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam na nią ochotę, ale ma za dużo buraków, za mało fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paletka to też moje marzenie. Czekam na opinię czy się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cały czas się zastanawiam nad zakupem palety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paleta ma booskie kolorki! Uwielbiam Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kolorystyka, w sam raz na jesienne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  13. napewno w nią zainwestuję, to pierwsza paletka sleeka nad którą nie muszę się zastanawiać,czy będę korzystac ze wszystkich cieni;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zastanawiam czy brać ten róż bo jeśli on jest bardziej brązowy niż różowy to nie moje klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ta paletka, ja obecnie mogłam pozwolić sobie tylko na róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolory są śliczne w tej paletce:) zmaluj oko i pokaż:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu podejść do Superdruga i ją zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny ten różyk! czekam na słów więcej i ukazanie go na licu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Na sleekowym zdjęciu paletka nie podobała mi się wcale.
    A teraz, gdy ją pokazujesz, nie mogę od niej oczu oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  20. 6 cieni z niej chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. paletka ma ładne, bardzo jesienne kolorki :)
    a o różach ze sleeka słyszałam wiele dobrego, pixiewoo je polecały!

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ piękne kolory! :) ja posiadam i UWIELBIAM paletkę Sleek'a Storm. :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory są bajeczne wręcz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały czas się zastanawiam czy zamówić ten róż - na zdjęciach wygląda bajecznie ale boję się drobin i tego, że może wyjść ciemny na mej bladej twarzy ;/ Co myślisz? Dobry dla bladziocha czy za ciemny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie nałożony nie powinien być za ciemny, ale łatwo można z nim przesadzić. Ja tez jestem blada i u mnie wyglada w porzadku i lubie go nosić. Czasami jednak jak bezmyślnie nabiorę jego dużą ilość na pedzel i malnę policzek to mam problem... :P A drobinek ma sporo i to faktycznie może zniechęcać, bo widać je na buzi. Może nie jakoś bardzo, ale widać.
      Pokażę go na pewno wkrótce na sobie! :)

      Usuń
  25. Ja tą firmę lubię, na tą paletkę mam mega ochotę, tylko ja fioletów nie lubię:P ale taaaak mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń