Image Map

wtorek, 3 września 2013

Soap & Glory - Scrub Of Your Life

Lubicie scruby? Ja uwielbiam, dlatego przedstawię Wam dziś mój ulubiony Scrub Of Your Life od Soap & Glory :)


Kosmetyki Soap & Glory mają zawsze urocze i w większości różowe opakowania, a ja jestem ich fanką :) Mój scrub mieści się w 50ml różowej tubce, a pełnowymiarowy produkt ma 200ml. Taka tubka wystarczyła mi na kilka użyć. 


Scrub ma wspaniałą żelową konsystencję z zatopionymi różowymi peelingującymi kuleczkami. Świetnie się pieni i roztacza wokół siebie niesamowity i intensywny zapach. Te z Was, które używały już kosmetyków Soap & glory wiedzą o czym mówię. Ja wyczuwam tu przede wszystkim truskawki, różę i wanilię :) Zapach jest tak mocny, że czuć go na skórze przez długi czas po kąpieli. 


Scrub używa się świetnie, a wszystko dzięki pianie jaką wytwarza w kontakcie ze skórą. Pierwszy raz mam do czynienia z tak pieniącym się peelingiem, a cały proces złuszczania jest przez to przyjemniejszy i łatwiejszy. Skóra po użyciu jest gładka i miękka, bo scrub pięknie pozbywa się martwego naskórka. Produkt nie wysusza, a lekko nawilża skórę co bardzo mi się podoba. Jak tylko kometyki Soap & Glory będą dostępne w Polsce w pierwszej kolejności wybiorę się właśnie po ten scrub :)

Skład:

22 komentarze:

  1. Ehhh szkoda, że nie mam dostępu do tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, wygląda apetycznie *>*

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam go i bylam zadowolona :) teraz mam scrub od Lusha i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lush ma tez fajne scruby :) szkoda tylko, ze na razie nie ma ich sklepu w Polsce :(

      Usuń
  5. bardzo chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Soap & Glory mają super opakowania, takie słodkie, że od razu bym po nie sięgła :) Niestety jeszcze się z nimi nigdzie nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno się skuszę w końcu na jakiś ich produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest, mam nadzieję, że uda mi się go kiedyś użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi peeling nie podpasował:( a w dodatku te peelingujące kuleczki pozostawały na ciele, do tej pory nie rozkminiłam co to ło te kuleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to już wiem co kupić wreszcie na dobry początek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bym chciała go wyprobować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam teraz peeling Scrub'em and Leave'em i jestem trochę rozczarowana. Jest strasznie parafinowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawialam sie nad nim, ale postanowilam na poczatek wziac sobie miniaturki

      Usuń
  14. Jakie słodkie różowe kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ech skuszę się następnym razem:]

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie mnie kuszą te kosmetyki, mają śliczne opakowania, i z tego co czytam piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne denko, kuszące kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli lubisz peelingi o ciekawych właściwościach to polecam Ci absolutnie genialny peeling do ciała z Zielonego Laboratorium z pietruszką.
    Pachnie bardziej niż obłędnie, a jak działa to historia.
    Po jego użyciu nie stosuje się już balsamu bo skóra jest świetnie nawilżona.
    Mnie żaden balsam tak nie nawilżył skóry.
    Naprawdę polecam.

    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń