Image Map

piątek, 13 września 2013

TONY MOLY Baby Doll Pot Concealer

Jak pewnie wiecie bardzo lubię buszować po ebay i wynajdywać ciekawe koreańskie kosmetyki. Dziś opowiem Wam o moim ostatnim  korektorowym nabytku czyli o TONY MOLY Baby Doll Pot Concealer.  Odkąd go dostałam używam codziennie :)


Baby Doll Pot Concealer zapewnia naturalne, a zarazem perfekcyjne krycie wszystkich niedoskonałośći. Utrzymuje się na twarzy przez bardzo długi czas w nienaruszonym i świeżym stanie. Wszystko dzięki temu, iż korektor wchłania nadmiar sebum oraz jego pudrowe właściwości zwiększają trwałość.


Korektor dostajemy w malutkim słoiczku z perłową nakrętką o pojemności 4g.


Konsystencja korektora jest kremowa i łatwo rozprowadza się go na twarzy. Jest bardzo kryjący więc trzeba go dobrze rozprowadzić, inaczej może być widoczny na twarzy. Szybko zasycha, a jego wykończenie jest matowe.


Mój jest w kolorze #1 Light Beige, a drugi dostępny kolor to #2 Natural Beige. #1  to jasny żółtek, pasujący do jasnych cer. 

prawa część przykryta jest korektorem

Bardzo polubiłam się z Baby Doll Pot Concealer, ma świetne krycie i w bardzo dobrym stanie wytrzymuje na skórze przez wiele godzin. Polecam go szczególnie do zakrywania niedoskonałości, bo pod oczy może być za ciężki i lubi wchodzić w załamania. Dobrze współpracuje z lekkimi i ciężkimi podkładami i nie jest bardzo widoczny na twarzy. Trzeba jednak zadbać o dobre nawilżenie, bo korektor może podkreślać suche skórki, aczkolwiek nie robi tego nagminnie. Jego cena jest również przyjemna ok. 5$ na ebay :)

19 komentarzy:

  1. Ten korektor to mój hit i zakupiłam już drugi egzemplarz na zapas :D Wyprzedziłaś mnie z recką, ale widzę, że się zgadzamy co do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię go kiedyś dla tego słoiczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie ma rzeczywiście świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. obawiam się, że mógłby dodatkowo uwydatnić moje przesuszone miejsca po wypryskach, ale opakowanie i krycie (jak widać na zdjęciach) super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładniutki i kryce dość mocne. Ja ostatnio chwalę sobie korektor Catrice i Illamasqua.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie od dawna kręcą kosmetyki Tony Moly czekam aż będa dostępne w PL może któryś ze sklepów się zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! Wygląda bardzo ciekawie, ostatnio przekonuję się do cięższych, kremowych konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się kolor podoba! szkoda, że może suchoty podkreślać, bo mam do tego tendencję :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami Tony Moly, ale korektor zapowiada się obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajny ten korektor, lubię jak dobrze kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, i cena fajna!
    szkoda, że bez ebay :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor, nie jest ani żółty ani różowy. A do tego jaśniutki :) a takie zawsze najtrudniej znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Korektor świetnie stapia się ze skórą. Na jego korzyść przemawia trwałość. Większość tego typu produktów po kilku godzinach zaczyna znikać z twarzy, odsłaniając tym samym niedoskonałości...

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjemny, kolorek wygląda idealnie:]

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor ale jak wchodzi w załamania to się boję trochę.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy kosmetyk. Pierwszy raz słyszę o takiej marce. Moje serce nalezy do kosmetyków MAC i chyba ich nie zdradze , przez najbliższe kilka nascie lat :)

    OdpowiedzUsuń