Image Map

środa, 25 września 2013

Yves Rocher - Olejek odbudowujący do włosów

Bardzo lubię olejki do włosów i używam ich od dawna. Niedawno jednak znalazłam te, które faktycznie u mnie działają.

Jednym z nim jest Yves Rocher Hair Repair Oil, posiadający wyjątkowy koncentrat olejków z makadamii, babasu i jojoba. Produkt kierowany jest dla osób z bardzo suchymi lub kręconymi włosami. Ja teoretycznie do takich osób nie należę, bo moje włosy są normalne, proste i bardzo długie. Z doświadczenia jednak wiem, że moje włosy takie odżywcze kosmetyki lubią, więc postanowiłam dać temu olejkowi szansę.

Olejek dostajemy w 150ml butelce z dozownikiem, która jest bardzo wygodna w użyciu. Posiada cudowny słodko-orientalny zapach przez co uwielbiam go nakładac na włosy :)


Olejek stosuję 2-3 razy w tygodniu na 2 godziny przed myciem, a czasami zostawiam go na całą noc. Zmywa się go bardzo łatwo, ja używam do tego delikatnych szamponów dla dzieci.

Dawno nie byłam tak zadowolona z efektów... włosy po wysuszeniu są wręcz idealne. Są nawilżone, gładkie, zregenerowane, nie puszą się i są sypkie. Jednocześnie nie są obciążone, a delikatne. W moim przypadku nakładanie innych produktów wygładzających czy nawilżających jest już niepotrzebne. Olejek ten robi wszystko :) Dodatkowo jest bardzo wydajny, stosuje go często i w dużych ilościach, a nie jestem nawet w połowie butelki.

Zdecydowanie jest to moje ostatnie największe odkrycie i każdemu go polecam! 

Skład:

Używacie olejków do włosów? Znacie ten od Yves Rocher? 

29 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo fajny. Myślę, że na moich włosach również by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam olejku Sesa :) Ten też wygląda zachęcająco ale pewnie sporo kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam go wcześniej, ale na pewno nie zaszkodziłby moim włosom:) z chęcią go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kończą mi się wszystkie olejki. Myślałam jaki kupić tym razem i chyba mój wybór padnie na YR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale chyba dołączę go do swojej listy zakupowej bo kuszą mnie jeszcze maski od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję tylko na końcówki, moim ulubieńcem jest ostatnio ogórecznikowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja siostra kupiła go nie dawno i jest bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu się nad nim zastawiałam, ale nie wiedziałam czy jest skuteczny :) Ale skoro polecasz to muszę się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię olejować włosy, a ostatnio polubiłam YR. Muszę wypróbować ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty tej firmy. Po Twojej recenzji chętnie się skuszę. A czy mogłabym zapytać o jego cenę? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie denkuję olejek migdałowo-arganowy z Alverde.

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się boję olejków do włosów, ale super, że Tobie tak dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także go mam :)
    Tylko ja go nakładam zazwyczaj na 15 minut, ale może spróbuję trzymać go na włosach dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten olejek kusi, tym bardziej, że teraz w YR -50 na cały koszyk ... i cóż począć?

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. YR praktycznie nie znam, ale ten olejek będę musiała koniecznie wypróbować. Wcześniej jednak muszę się uporać z Oilmedicą, która też jest ogromnie wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam go już od dawna (kupiłam na promocji jakoś:D)) i ciągle o nim zapominam! zapach ma faktycznie świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejki na wlosy uwielbiam, z resztą nie tylko na włosy ;)
    Niestety tego nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie ten olejek nie znalazł zastosowania :) Z każdym użyciem było coraz gorzej, włosy zamieniały się w smętne strąki po zmyciu. Finalnie kończę go zużywać do... ciała. Zostawia przyjemny efekt a'la suchy olejek plus udany aromat. Niestety zakupu nie powtórzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm własnie szukam czegoś na zabezpieczanie końcówek, myślisz, że będzie ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo, kupię go w przyszłym miesiącu jak skończę maskę do włosów!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do moich włosów olejki się nie nadają... ze względu na tendencję do obciążania i oklapywania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. zastanawiałam się nad nim ostatnio, ale ostatecznie go nie kupiłam. może przy następnym zamówieniu się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Również go uwielbiam ! :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń