Image Map

piątek, 4 października 2013

Dior Nude Shimmer Instant Illuminating Powder

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Diorskin Nude Shimmer wiedziałam, że jest to rozświetlacz idealny dla mnie. Urzekł mnie kolor i to jak wygląda na skórze, więc od razu zabrałam go ze sobą do domu :)


Diorskin Nude Shimmer to magiczny perłowy puder przyciągający maksymalną ilość światła i nadający blask i promienny efekt. Puder ma cudowne, eleganckie opakowanie z lusterkiem i dołączony jest do niego gąbeczkowy aplikator. Podeszłam do niego trochę z dystansem, bo wolę nakładać rozświetlacz pędzlem, ale okazało się, że sprawdza się rewelacyjnie. Po nałożeniu wystarczy puder tylko delikatnie rozblendować pędzlem.



Mój kolor to 001 czyli naturalny, szampański odcień z malutkimi drobinkami. Puder jest delikatny i jedwabisty, a nakłada się go bardzo łatwo i dobrze się blenduje. 




Diorskin Nude Shimmer to mój ulubiony rozświetlacz. Daje dlikatny i naturalny efekt, a na skórze wytrzymuje przez cały dzień. Jest idealny na co dzień, bo nie ma w sobie drobin brokatu i przez to wygląda bardzo subtelnie.

A jak Wam się podoba? :)

47 komentarzy:

  1. Uwielbiam Produkty Diora :) no I to piekne opakowanie :)
    Rozswietlacz faktycznie ładnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Działanie rozświetlaczy ciężko ująć na zdjęciach, ale ten wygląda bardzo ładnie :)
    Powiedz, proszę, co masz na ustach? Bo nie mogę oderwać wzroku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to profanacja, ale przypomina mi Mary Lou z The Balm ;) Chętnie zobaczyłabym ich porównanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że masz rację :)

      Usuń
    2. faktycznie podobny! nie mialam go nigdy, ale teraz troche chodzi mi po glowie...

      Usuń
  4. Piękny, ale według mnie rozświetlacz z TheBalm wygląda podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, gdyby nie to ze mam nadmiar rozświetlaczy kusiłby mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam że Dior ma taki rozświetlacz. Ja uwielbiam rozświetlacze z MAC- wypiekane, w kremie. Ostatnio kupiłam sobie z najnowszej kolekcji Rihanny- jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rozswietlacz to jest podobno jakas edycja limitowana, ale jeszcze jest dostepny w Sephorach :)
      Ja nigdy nie mialam rozswietlacza z MAC, ale te wypiekane mnie bardzo kusza :)

      Usuń
  7. Wyglada podobnie do mojego ulubienca soft and gentle z mac przynajmniej na rece ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze wow już na widok samego opakowania, a potem jeszcze ten przepiękny efekt na twarzy:) na prawdę wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny. Zarówno na policzku jak i w opkowaniu wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny, bardzo ładnie i delikatnie rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Beauty Candies ! Pamiętam jak kiedyś razem zaczynałyśmy pisać bloga :) No i ja poprzestałam... a teraz znów się odrodziłam :) Mogłabyś mnie wspomóc i zerknąć? :* Byłoby mi bardzo miło, z góry dziękuję :) http://xluu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny jest! nie dziwota, że zabrałaś go do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda super ale Dior to jednak nie moja półka cenowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny ten puderek ;-). Ogladalam go kiedys i juz prawie kupilam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że ja rozświetlacza praktycznie nie używam.
    Ten prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio macałam go w Sephorze i był przeceniony, teraz żałuje, że go nie wzięłam ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawde piekny! roztarty na wierzchu dloni przypomina mi troche patine

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozświetlacz genialny :) Szampański, delikatny kolor :) Co masz na ustach? Niesamowicie głęboki odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest blyszczyk L'Oreal Rouge Shine Caresse w kolorze Juliet :)

      Usuń
  19. Ale wspaniały efekt! Chciałabym mieć coś z Diora...kusi mnie róż i być może go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo Diorek całkiem niezły efekt daje. Szkoda, że ceny są wysokie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny efekt. Obserwuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny i bardzo ładnie wygląda na Tobie. Gdybym nie miała MACzka pewnie bym go nabyła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda pięknie. Czy można nałożyć go pod oczy zamiast korektora rozświetlającego ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej;) Fajny blog ;) Może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaa!! Cudowny! Uwielbiam rozświetlacze:D

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie takiego rozświetlacza szukałam!;) piękny jest!;)

    OdpowiedzUsuń