czwartek, 10 października 2013

Farmona - RADICAL Kuracja przeciw wypadaniu włosów

Ostatnio moje włosy zaczęły wypadać bardziej niż zwykle. Najwięcej włosów wychodzi podczas mycia i czesania co wprowadza mnie w "lekką" irytację. Postanowiłam więc coś z tym zrobić i kupiłam ampułki Radical. 

Producent obiecuje, że dzięki silnym  składnikom aktywnym włosy będą odżywione, cebulki wzmocnione i najważniejsze - włosy przestaną nadmiernie wypadać. Dodatkowo preparat ma wzmocnić i zregenerować włosy, zwiekszyć ich grubość i zapobiec przetłuszczaniu. Zalecana jest miesięczna kuracja dla optymalnych rezultatów.


W opakwaniu mamy 15 ampułek, które należy codziennie wmasowywać w skórę głowy.


Kurację zaczynam od dziś i bardzo jestem ciekawa rezultatów. Ampułki kupiłam w SuperPharmie gdzie aktualnie jest promocja 1+1 za grosz, a cena 1 opakowania to 39,99 zł.

Znacie te ampułki ? Jakie są Wasze sposoby na nadmierne wypadanie włosów ? :) 

14 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak u Ciebie sprawdzi się ta terapia, ja co prawda nie problemu z wypadanie włosów ale mam ich dośc mało więc może się kiedyś suszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać czy się kuracja sprawdziła :)
    Jak mi wypadały włosy to używałam maski do włosów z L'Biotica.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa, jak się uda ta kuracja!
    Daj koniecznie znać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez jestem ciekawa efektem tych ampulek. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu, publikowałam na swoim blogu recenzję tego produktu. Stosuję go od wielu lat. Jest dobry, mimo iż kurację trzeba powtarzać. Ze względu na niektóre składniki może uczulać, ale generalnie szczerze polecam. Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ich, więc ciekawa jeste rezultatów.. informuj na bieżąco o postępach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać jak pójdzie, bo od 3 tyg tak mi włosy wypadają, że niedługo łysa zostanę ;] A z Radicala miałam mgiełkę i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa rezultatów, bo też mam ostatnio problem z wypadaniem włosów podczas mycia - masakra :/

    OdpowiedzUsuń