Image Map

wtorek, 15 października 2013

Sally Hansen - Hard as Nails Hard as Wraps

Moje paznokcie są bardzo cienkie i łamią się w każdym możliwym momencie i sytuacji. Nie mogąc już tego znieść udałam się do drogerii po coś co sprawi, że moje pazkocie będą mocniejsze. Zawsze lubiłam produkty Sally Hansen, zatem w koszyku wylądował  żel akrylowy Hard as Nails Hard as Wraps.


Żel tworzy na paznokciu gładką i bardzo trwałą powłokę, która chroni przed wszelkimi uszkodzeniami. Dodatkowo wzmacnia i odżywia paznokcie. W błękitnej buteleczce jest 13 ml produktu, a jego cena to ok. 30zł. 


Żel nakładam pod lakier  raz w tygodniu i odkąd go używam moje paznokcie się nie łamią, są wyraźnie grubsze i mocniejsze. Dzięki niemu moje pazokcie ( w końcu! ) pięknie urosły i cały czas są w dobrym stanie. Co więcej, żel przedłuża też trwałość każdego lakieru i można cieszyć się pięknymi, mocnymi paznokciami przez długi czas, bez konieczności malowania ich od nowa co kilka dni :)

Hard as Nails Hard as Wraps jest produktem bardzo wydajnym  i nie gęstnieje, co jest dużą zaletą przy tego typu produktach. Jestem z niego bardzo zadowolona :)


25 komentarzy:

  1. Ciekawe cudo, może kiedyś się skuszę jak zrobię sobie przerwę od NT II.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buteleczka wygląda jak ampułka jakiegoś specyfiku tajemnego pochodzenia o bliżej nieokreślonym działaniu.:D

    Ostatnio polubiłam Sally Hansen, znalazłam świetny top coat tej marki i mam ochotę sprawdzić coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada :) Daj znać za jakiś czas jak się sprawuje, bo też mam problem z paznokciami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ciekawie. Jak będę kiedyś chciała odpocząć od NT to dam mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, brzmi super! zapamiętam na przyszłość i może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam , też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jak zobaczyłam nagłówek posta stwierdziłam, że muszę przeczytać, bo używam ich odżywki (taka srebrna buteleczka) i szału nie ma, a tu proszę, taka niespodzianka! Jak tylko skończę to co mam, biegnę po Twoje cudo! :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srebrnej nigdy nie mialam, ale złota bardzo dobrze wspominam :)

      Usuń
  8. Ja kupiłam ją w Super Pharmie za 13 zł, z tego co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio znów borykam się ze słabymi paznokciami, zainteresował mnie zatem ten produkt :-) Napisz proszę, czy w składzie ma formaldehyd?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię na pewno, bo ostatnio moje paznokcie to jakaś masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z produktami SH lubię się średnio, ale ten mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie musze go kupic!
    brzmi zachécajáco <3

    OdpowiedzUsuń
  13. może i dla mnie byłby dobry ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba zabrakło mi systematyczności z tym produktem:/ niby było ok ale było ale...teraz używam Nailtrition Orly jest lepiej ale jeszcze musze poczekać na ostateczną poprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, nie wiedziałam o istnieniu takiego preparatu! zdecydowanie go potrzebuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę się w niego zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam o nim nic ;o ja już swój ideał znalazłam, ale dobrze wiedzieć,że jest wart uwagi :)
    fajny blog,ciekawe recenzje z pewnością będe tu częstym gościem..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś, jak miałam raz epizod w życiu, że miałam tipsy. Nic nie zrobił, a zgęstniał jak cholera od razu :/

    OdpowiedzUsuń
  19. w razie czego bede o nim pamietac, choc cena pewnie bedzie zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
  20. oo, to może i mi by się nadał :)

    OdpowiedzUsuń