czwartek, 31 października 2013

Zakupy ze świątecznej kolekcji Yves Rocher i Essie

Do świąt wprawdzie zostało jeszcze trochę czasu, ale Yves Rocher zadbało już o swoje klientki oferując  kolecję świąteczną. Klika dni temu złożyłam zamówienie, a kosmetyki są już u mnie :)

Pierwszą serią zapachową, na którą się skusiłam jest czekolada z pomarańczą. Wybrałam sobie musujący żel pod prysznic (11,90), żel do mycia rąk ( 11,90) i krem do rąk (11,90). Jest to chyba moja ulubiona wersja zapachowa, pachnie obłędnie!


Kolejna seria, też bardzo przyjemna, to czekolada z malinami. Tu również wybrałam musujący żel pod prysznic (11,90), krem do rąk (11,90), a także skusiłam się na balsam do ciała (19,90).


Uwielbiam wanilię więc musiałam kupić też świąteczne mleczko do ciała (19,90) o takim właśnie zapachu. Mleczko zawiera też drobinki brokatu, nadając skórze połysk :)


Dodatkowo do zamówienia dostałam krem przeciwzmarszczkowy Riche Creme i miniaturkę balsamu Tradition De Hammam. To jednak nie koniec, bo w paczce dostałam również...


... świąteczne kubki!


Kilka dni temu przyszły do mnie też lakiery Essie: Flawless, Capri, Head Mistress i She's Pampered. Cudowne kolory!


Jak Wam się podoba świąteczna kolekcja Yves Rocher? :)


37 komentarzy:

  1. Mleczko z drobinkami bym Ci zabrała ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekne Essiaki, cudowne:D chce hehe
    A pielegnacja wyglada bardzo zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię YR, ale ta edycja mnie nie zachęciła:( maliny i pomarańcze są jakieś takie oklepane w każdym świątecznym kosmetyku, w tym roku a mnie nie zarobią:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubie takie klasyczne swiateczne zapachy :)

      Usuń
  4. Koniecznie muszę sprawdzić zapachy tych świątecznych wersji YR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko, te zapachy/smaki czekolady są wyjątkowo kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria kakao i malina szczególnie mnie zachęca :)
    Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się skuszę na kilka rzeczy z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I który zapach polecasz z nowości Yves Rocher?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolada z pomarańczą - ciekawy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tu nie ma Yves Rocher, chętnie bym się zaopatrzyła w te cudeńka czekoladowo-malinowe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiałam czekoladę z pomarańczą z przed 2/3 lat będę musiała się koniecznie zaopatrzyć w najnowszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już ostrzę pazurki na tą serię, stawiam głownie na kremy do rąk, bo YR ma je bardzo dobre, a kolekcje świąteczne są wręcz przecudne zapachowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolekcja świąteczna jest świetna!
    muszę się wybrać do YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pyszności, muszę mieć wszystko :))
    Tylko na stronce ich już nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Od miesiąca dumam nad nowościami z YR bo tylko kuszą katalogami :) i nie wiem, który zestaw wybrać a może wszystkie? :)
    Head Mistress poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Head Mistress to chyba mój ulubiony kolor :)

      Usuń
    2. Trochę pogooglałam i widzę w nim typ czerwieni w sam raz dla mnie, dlatego poczekam na Twoją odsłonę :)

      Usuń
  16. Pistacja i czekoladka też pachną obłędnie :) Wieeeelkie zamówienie! Super :) Co sądzisz o miniaturze balsamu dołączonego do zamówienia? Moim zdaniem straaaasznie śmierdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie otwierałam, ale jak bede w domu to na pewno to zrobie :P

      Usuń
  17. Jakie wspaniałości :D Takie połączenia zapachowe muszą być cudowne :D
    I jak tu się oprzeć? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ;) być może też sięgnę po świąteczną ofertę

    OdpowiedzUsuń
  19. ale kusisz....az muszé do YR zajrzec :) a essiaki piékne

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ta świąteczna kolekcja YR. Kubki śliczne, a kolorki lakierów piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. już miałam pisać, że czekoladą z pomarańczą mniam.. ale czekolada z maliną też mniam.. no i wanilia niewiele gorsza :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne i opakowania i zapaszki :) chyba się przejdę do YR :D, a lakierki cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo kuszące zapaszki :)
    Śliczne Essiaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. na świąteczne zapach z YR poluje, szczególnie na balsamy ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ty fajnie piszesz :) obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. super kolekcja, ależ mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. YR ma tą świąteczną edycję całkiem fajną, a essiaki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie kusi ta wersja z maliną :) ale sama nie wiem czy ją kupić :/
    muszę iść powąchac dokładnie wszystkie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie bym kupiła tą serie czekolady z malinami :P kubki bardzo fajne :D
    Obserwuje ;)
    mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Smakowite zakupy, sama muszę ruszyć cztery litery do YR a lakiery cudniaste :)

    OdpowiedzUsuń