wtorek, 26 listopada 2013

CECE of Sweden - Macadamia Oil - odżywka do włosów

Odżywka Macadamia Oil wpadła do mnie przez przypadek, przy okazji jakieś promocji w Super-Pharm. Przeznaczona jest ona dla włosów suchych i wymagających regeneracji - ja takich włosów nie mam, ale zauważyłam, że takie produkty przy moich długich włosach najlepiej się sprawdzają. 


Odżywka mieści się w 500ml smukłej butli, która ze względów estetycznych bardzo mi się podoba i ładnie wygląda na półce. Problemy to opakowanie sprawia dopiero podczas próby wydobycia produktu, który jest dość gęsty. Przez to czyność ta bywa irytująca, dlatego lepiej sprawdziłaby się tu pompka.


Macadamia Oil zostawiam na włosach zawsze na 10-15min po czym spłukuję letnią wodą. Włosy po tej odżywce są bardzo miękkie, sypkie i błyszczące. Jestem tak zadowolona z efektu, że nie nakładam już żadnych olejków, bo są już niepotrzebne. Myślę, że polubią się z nią dziewczyny z długimi włosami, bo odżywka pięknie wygładza, a włosy idealnie się rozczesują.  Dodatkowym atutem jest piękny kremowy zapach, który długo utrzymuje się na włosach oraz dobra wydajność. 

Cena: ok. 25zł

25 komentarzy:

  1. mam szampon do włosów z cece przeznaczony do włosów tłustych i naprawdę działa, ale odżywki z tej firmy nigdy nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to w takim razie musze się temu szamponowi jutro przyjrzeć :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z CeCe. Jak kiedyś wykończę moje zapasy produktów włosowych, to może sie skuszę na coś od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi dobrze, przyznam, że nigdy nie widziałam nic tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa, muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam dosłownie o krok od kupienia szamponu tej firmy, ale powstrzymało mnie to, że do tej pory nie słyszałam opinii na temat ich kosmetyków. Następnym razem kupuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam firmę z szamponów, ale nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś muszę się z nią bliżej zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś szampon i byłam bardzo zadowolona, sama nie wiem czemu nie kupiłam go więcej. Chyba pora wrócić i pomyśleć też o odżywce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi cudnie! Jestem ciekawa czy byłaby dobrą alternatywą dla mojej ukochanej maski z Macadamia Natural Oil.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka na pewno bardzo dobra, ale nie znam jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że jesteś zadowolona!
    Ta marka ma chyba generalnie dobre produkty:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie używałem tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe czy występują w mniejszych pojemnościach. Sprawdzę bo słyszałam o tej firmie juz wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jego kokosową wersje, mi serca nie skradł ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie slyszalam o tej firmie. Z checia wyprobuje ta odzywke :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie w Rossmannie jeszcze jej nie ma :( Inne z tej serii są ale nie ta ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. A jak dla mnie ta odzywka brzydko pachnie takim olejem kuchennym. Ale właściwości ma dobre

    OdpowiedzUsuń