poniedziałek, 11 listopada 2013

SLEEK Antique Blush

Antique to róż z limitowanej, jesiennej kolekcji Sleek. Od razu przykuł moją uwagę, bo jego kolor wydał mi się niezwykle elegancki i niebanalny. 


Antique to odcień brudnego różu z dość dużymi srebrnymi drobinkami. Jest mocno napigmentowany, więc należy z nim uważać i nakładać niewielką ilość. Jego intensywność można stopniować - od delikatnego do mocnego wieczorowego efektu. Róż łatwo się nakłada i nie tworzy smug, jedynie drobinki brokatu czasami wędrują po całym policzku.


Antique długo utrzymuje się na twarzy i jego kolor nie blaknie. Jest to bardzo ciekawy odcień, idealnie wpasowujący się w obecną porę roku. Ostatnio bardzo często go noszę, a dzięki drobinkom brokatu nie muszę dodatkowo rozświetlać kości policzkowych. Myślę, że będzie pasować do większości typów urody :)

Opakowanie zawiera 8g i kosztuje ok. 20 zł.

47 komentarzy:

  1. OOO ładny, myślałąm, że będzie ciemny a wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ciemny, dlatego trzeba uwaznie nakładac :)

      Usuń
  2. Ładny, strasznie mi przypomina Rockateur z Benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje do CIebie :D

    www.okomody.blogspot.com --> zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ladny, mam 4 roze z sleek i je bardzo lubie, ale teraz zbieram na kolejnego maczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moj pierwszy roz Sleek, moze kiedys kupię kolejny, ale teraz mam ochote tez na cos z Maca :)

      Usuń
  5. Szkoda, że ma brokat, gdyby był matowy, brałabym, bo odcień ma boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda na twarzy, tak delikatnie i naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za produktami Sleek ale trzeba przyznać, że te mocno inspirowane róże ;) to im wyszły :] ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie lubię produtków Sleek, aczkolwiek są troche lepsze niz dawniej... :)

      Usuń
  8. Piękny jest. Ja ciągle się głowie czy zakupić paletkę z tej limitowanki....eh;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tę paletke i nawet ją lubie. cienie są ładne, ale nie wszystkie chcą dobrze współpracować. no i jak to u cieni Sleek - osypują się, nie jakos bardzo, ale jednak....

      Usuń
  9. faktycznie kolor ma świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie zakupiłaś takie cudeńko? Gdzieś przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszę/czytam o nim już drugi raz i co raz bardziej mnie nęci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wygląda, ale jeśli z brokatem to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, też wpadł mi w oko, jednak staram się ograniczyć ilość kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wygląda na Twoim policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny! taki nieco bronzerowaty.. uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy nim czasami odpuszczam sobie bronzer :)

      Usuń
  16. podoba mi się... ładnie się prezentuje u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny efekt, a czy cienie Sleek też są takie dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno są lepsze niz były kiedys, ale nadal nie sa idealne. uwazam jednak, ze jak na taką cene to te cienie sa ok :)

      Usuń
  18. Wygląda bardzo fajnie :D Myślałam, że będzie ciemny. Ja jednak preferuje maty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dosłownie dziś go oglądałam na mintishop.pl i chyba kupię,jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny :) Kolor bardzo niespotykany :* Ładnie pomalowane oczko :) a raczej jego kawałek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolorek, ładnie wygląda na policzku. Tylko gdyby nie te drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się spodobał! zachciało mi się go bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, taki elegancki,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny jest, też bym go chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już niedługo będzie u mnie, bo ostatnio udało mi się go wygrać w jednym z rozdań :) Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dumałam nad nim i byłam bliska zakupu, ale jednak tester pokazal drugie-drobinkowe dno. Odpuściłam ;)
    Ogólnie lubię róże Sleeka, mam też zestawy Blush BY3 i Face Form, które uważam za udane.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny, podoba mi się efekt na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odcień różu jest piękny, ale niespecjalnie podobają mi się drobinki :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie do końca wyobrażam sobie go na mojej twarzy, ale może niesłusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę przepiękny kolor! Szkoda, że są drobinki :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym jakiś róż ze Sleek'a ale ten zawsze wydaje mi się za ciemny do mojej jasnej karnacji, chociaż u Ciebie wygląda delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ehh... no i po co dodali te drobinki? strasznie tego nie lubię, chociaż kolor fajny

    OdpowiedzUsuń