piątek, 22 listopada 2013

Zakupy: Rossmann -40%

Rano wybrałam się do Rossmanna gdzie, jak już chyba wszyscy wiedzą, do 28 listopada na kolorówkę jest -40%. Nie miałam wcześniej zrobionej żadnej listy, po prostu wziełam to co wpadło mi w oko. Obyło się jednak bez szaleństw :)


Bourjois Loose Powder 01 Peach - 36 zł
Wiem, że pudrów szczególnie tych sypkich mam dużo, ale nie byłabym sobą gdybym wyszła bez przynajmniej jednego... 


Max Factor All Day Flawless 3IN1 Foundation - 36 zł
Ten podkład poleciła mi koleżanka, a wziełam chyba najjaśniejszy odcień NUDE 47.


Korektory:
Rimmel Match Perfection 030 Classic Beige - 18 zł
Astor Lift Me Up 001 Light -18 zł


Tusze do rzęs:
Maybelline The Colossal - 20 zł
Maybelline One By One -22 zł
Lovely Pump Up - 5 zł

Kupiłam też coś dla Was, ale o tym za jakiś czas...:)

49 komentarzy:

  1. też myślałam nad kupnem tego podkładu z max factor ;) ale jeszcze się zastanowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no wlasnie czytałam u Ciebie, ze polecasz więc sie skusiłam :P

      Usuń
  3. Ja kupiłam głównie lakiery piaskowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spore i bardzo fajne zakupy!
    Dziewczyny, ale wam zazdroszczę tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten podkład z Max Factor. U mnie niestety się nie sprawdził, mam cerę mieszaną i w miejscach, gdzie jest przesuszona tworzył szorstkie "placki"...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten podkład, ale i również tusze do rzęs ;) Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochote na ten podklad z max factora. Tusz z lovel chyba kupie. tzn powiem mamie zeby mi wyslala, ma rosmana pod blokiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam ten podkład, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zakupy :P ja kupiłam tylko L'Oreal Lumi Magique, więc niedługo pojawi się recenzja :) Zapłaciłam za niego 25 zł, a normalnie kosztuje ponad 50, więc jestem zadowolona.
    Jestem ciekawa recenzji tych korektorów, które kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się na nim, ale nie bylo testerow wiec sobie darowalam :P

      Usuń
  10. U mnie na razie na spokojnie :) Tusz Lovely bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, zaszalałaś :) ja kupiłam na razie tylko lakier top coat matte z lovely ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa pudru i podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wybieram się dziś do Ross , w sumie nie mam wielkich potrzeb ale sprawdzę co zostało jeszcze na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No trochę poszalałaś, u mnie skromniej, ale kto wie czy nie wrócę tam jeszcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja właśnie wychodzę do sklepu
    mam nadzieję, że mi wszystkiego nie wykupili :D

    OdpowiedzUsuń
  16. colossal i lovely to moi tuszowi ulubieńcy :) reszty nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tusz z Lovely i u mnie zagoscil;)

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja na tę szaleńczą promocję się załapię, bo jutro przylatuję do PL.. zabiorę mamę na zakupy, może coś sobie upoluje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jutro się wybieram, korektory kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z rimmela bardzo lubie, a astora jestem ciekawa :)

      Usuń
  20. na tusz z Lovely też się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kupiłam ten podkład Max Factor All Day Flawless, jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa jestem tego tuszu z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chyba chodziło Ci o puder :D

      Usuń
  23. Też zastanawiam się czy nie zakupić tego podkladu Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oni to, kurczę, zawsze mają wielkie obniżki kiedy mój portfel jest gruby i ciężki tylko dlatego, że mam w nim całą masę drobnych i ani jednego banknotu >.>

    Ciekawa jestem tego tuszu z Lovely. Za 5zł to nawet jak będzie do niczego to nie szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja pójdę w przyszłym tyg po puder i róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że tym razem nie przegapię tej promocji i uda mi się pofatygować do Rosmanna. Przydałby się tusz L'oreal i mam jeszcze kilka pomadek na oku.

    OdpowiedzUsuń
  27. O, napisz jak sprawdził się podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam te 2 tusze z maybelline, ale niestety u mnie się nie sprawdziły. Zarówno jeden, jak i drugi niesamowicie się kruszył i wieczorem podrażniał oczy :/

    OdpowiedzUsuń
  29. o tusz za 5zł ciekaw jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zakupy :) Ciekawa jestem tego sypkiego z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bourjois Loose Powder 01 Peach
    Bardzo mnie ciekawi ten sypki puder.Nie mam ani jednego,więc trzeba by się zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń