środa, 18 grudnia 2013

ESSIE Head Mistress

Head Mistress to piękny i głęboki odcień czerwieni, który bardzo kojarzy mi się ze swiętami. Z tego  względu ostatnio często gości na moich paznokciach.                                                                                                                                 

Lakier posiada szeroki pędzelek więc malowanie nim jest proste i przyjemne. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy, schnie szybciutko i trzyma się ok. 2 dni... no właśnie - wielka szkoda, że tak krótko. Niestety dość wyraźnie ściera sie na końcówkach, ale i tak go lubię za cudowny kolor :)



Jak Wam się podoba ?

28 komentarzy:

  1. Mam go i bardzo lubię :) U mnie z topem trzyma się dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba będe musiała w koncu jakis zakupić :)

      Usuń
    2. Polecam Ci Seche Vite :)

      Usuń
  2. Piękny kolor, takie klasyczne paznokcie zawsze czarują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda cudownie, taki odcień czerwieni pasuje każdemu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest prześliczny! Uwielbiam lakiery Essie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor rzeczywiście cudowny jak każda czerwień :D szkoda, że trochę kiepsko się trzyma na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor na teraz w sam raz;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny ale szkoda, że tak krótko się utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy odcień czerwieni, takie ciemne wino ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny, ciekawee ile trzymalby sie u mnie z topem

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny! bardzo się z takimi lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor piękny. tez mi się zdarza z niektórymi essiakami ze się szybko ścierają albo odpryskują za to inne wytrzymują do 5 dni...

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor przepiękny, wpiszę sobie na listę do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przpiękny! ślicznie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że trwałość nie jest jego mocną stroną, bo wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Załatwił mi największe odbarwienie płytki ever :( mimo odżywki pod nim! a szkoda
    Za to kocham go w wersji matowej :) błyszczącej nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam essie i czerwone pazurki <3
    dla mnie super kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. odcień czerwieni super <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemnie mi się go nosiło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ piękny, bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń