Image Map

środa, 11 grudnia 2013

It's Skin - Power 10 Formula WR Effector

WR Effector to krem wodny z serii Power 10 od It's Skin. Ma on działanie przeciwzmarszkowe oraz doskonale ujędrnia, zmniejsza zmarszczki i opóźnia proces starszenia się skóry. Dzięki wyciągowi z kawioru i jemioły, przywraca gestość i sprężystość przez co skóra wygląda zdrowiej i młodziej. 


Krem ma 30ml i mieści się w szklanej butelce z pipetką, dzięki której dozuje się opdowiednią ilość produktu. Czasami jednak przy zakręcaniu wylewa się i marnuje trochę produktu i nie wiem od czego to zależy, bo zawsze staram się uważnie to robić - taki mały minus. Konsystencja jest lekka, taka jak przy większości produktów typu serum. Przeważnie stosuję go 2 razy dziennie pod krem, a gdy uzywam na noc innego serum - WR idzie pod krem tylko rano. Szybko się wchłania i nie stwarza żadnych problemów przy aplikacji, a wystarza na ok. 1,5 - 2 miesiąca. 


Uwielbiam używać go jesienią i zimą, bo dobrze chroni moją wrażliwą buzię przed zimnem i innymi niekorzystymi warunkami atmosferycznymi. Ogranicza pękanie naczynek - u mnie tych w okolocach oczu, które spowodowane są głownie mrozem, oraz szybko usuwa te już istniejące. To działanie bardzo mile mnie zaskoczyło.  Dodatkowo skóra pod oczami jest wyraźnie mocniejsza, bardziej sprężysta i zmarszczki są mniej widoczne. W innych miejscach zmarszczek nie nie posiadam więc o działaniu przeciwzmarszczkowym na całej buzi nie mogę napisać. Zauważalna jest  jednak duża poprawa jeśli chodzi o jędrność i gęstość skóry. 

Bardzo polubiłam WR Effector i zaraz obok Algenist jest to moje ulubione serum. 

Cena: ok. 12-15 $ na ebay

Skład:
Water, Glycerin, Butylene Glycol, Polyglutamic Acid, Salicornia Herbacea Extract, Viscum Album (Mistletoe) Leaf Extract, Caviar Extract, Carbomer, Triethanolamine, Methylparaben, Caramel, Fragrance, Adenosine, Sodium Polyacrylate, Disodium Edta.

29 komentarzy:

  1. na szczęście nie potrzebuję jeszcze kosmetyków przeciwzmarszczkowych, ale produkt wydaje się świetny, tym bardziej za tak dobrą cenę. szkoda jedynie, że jest słabo dostępny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio pojawia się o tych serach sporo recenzji i z tego co zauważyłam zbierają same pozytywne opinie, tym bardziej mam ochotę je spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprobowac :) ja zastanawiam sie wlasnie nad jeszcze innym z tej serii :)

      Usuń
  3. Jak mi sie skonczy krem do twarzy to o nim pomysle, bo zaczynaja pojawiac mi sie zmarszczki... starosc nie radosc

    OdpowiedzUsuń
  4. Sera to jeden z moich ulubionych punktów w pielęgnacji. Czaję się na tą serię z It's Skin już chwilę, z tym, ze najpierw chcialam wyprobowac to z wit. C ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z witaminą C i jestem zachwycona. Nie ukrywam, że inne także mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcialabym go sprobowac, ale wit C w kosmetykach mnie uczula :/

      Usuń
  6. Brzmi świetnie! O it's skin czytałam wiele pozytywnych opinii, a ten zaciekawił mnie niwelowaniem popękanych naczynek. Mam z nimi duży problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ten problem pojawil sie w zeszła zime i wtedy WR bardzo mi pomogl, a tego wcale sie po nim nie spodziewalam :) moze i w Twoim przypadku tez tak zadziala :)

      Usuń
  7. hmmm a dużo płaci się za przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesylka z Korei jest za darmo, a z trackingiem ok 2 dolce :)

      Usuń
  8. Brzmi interesująco, właśnie otrzymałam z tej serii VC Effector ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaję się na żółte serum Its Skin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej wersji jeszcze nie używałam, aktualnie mam wersję VC Effector :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musze kiedyś spróbować takiego serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj :) It's Skin ma az 13 rodzajów serum wiec jest w czym wybierac:)

      Usuń
  12. taki fajny, a ja go nie znam :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam szczerze że mnie zainteresowałaś. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie nie znany mi produkt, ale nie powiem chyba się za nim rozejrzę na ebay :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam już kilku kremów wodnych z tej serii Power 10 Formula marki It's skin. Moimi zdecydowanymi ulubieńcami są akurat serum z wit. C (VC Effector, super rozświetla) i fito-kolagenem (CO Effector, fajnie wygładza i nawilża skórę). Po tym jak trafiłam kiedys na jaką tańszą podróbkę na ebayu, uważam gdzie je kupuje. Od kilku miesięcy jest w Polsce oficjalny dystrybutor It's skina więc kupuję u niego (http://beautikon.com/pielegnacja-twarzy/rodzaj-produktu/krem-wodny-serum.html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę kupowac na ebay i nie spotkalam sie jeszcze z zadna podrobka :)
      a w tym sklepie co napisalas cena jest bardzo zawyzona :)

      Usuń
  16. Dzięki za recenzję tego serum, bo właśnie zamawiam paczkę z Korei i zastanawiałam się, które serum będzie najlepsze na zmarszczki :)

    OdpowiedzUsuń