Image Map

poniedziałek, 30 grudnia 2013

MAC Art Of Seduction

Art Of Seduction to kremowy błyszczyk z MACowej kolekcji Stroke Of Midnight, a dokładnie z Lip Bag Violet.


W zestawie znalazły się jeszcze: pomadka Dark Deed oraz mała kredka do ust Vino - o nich już w Nowym Roku :)


Art Of Seducion to ładny nudziak ze złotymi drobinkami, które pięknie błyszczą w słońcu.  Posiada idealną kremową konsystencję, piękny połysk oraz sprawia, że usta po nim wyglądają na pełniejsze. Nie klei się, co bardzo mnie cieszy, a na ustach trzyma się przez kilka godzin. 




Piękny, idealny błyszczyk na dzień :)

29 komentarzy:

  1. Nie jestem blyszczykowa i zazwyczaj schodza mi one z ust bardzo szybko, ale ten wyglada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez za blyszczykami nie przepadam, ale tym jestem mile zaskoczona :)

      Usuń
  2. ładnie błyszczy :)
    podobają mi się w nim te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Lubię błyszczyki ale takie bez przesadnej ilości drobinek. Ten wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny blyszczyk, tez takie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na ustach wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw :) Mam podobny błyszczyk z Isadory ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, zakochałam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma naprawdé piékny, delikatny kolorek <3
    Bardzo ladnie sié mieni i te drobinki nie sá takie duze <3 Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drobinki są idealne, ja za takimi wiekszymi nie przepadam :P

      Usuń
  9. Fajny nudziaczek, śliczny efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam błyszczyki, a ten prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten błyszczyk bardzo by mi się przydał na jutrzejszą noc sylwestrową!
    Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2014 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny błyszczyk i cudowna kosmetyczka :) nie mam jeszcze żadnego błyszczola z Mac, muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie chciałam kupić ten zestaw, ale mega szybko się wykupiły ;( Planuję zakupić jakiś porządny błyszczyk, tylko nie wiem czy MAC , czy Dior ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie się prezentuje! choć dla mnie ma chyba zbyt dużo drobinek.. ;) ale to moje takie marudzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie prezentuje się ten błyszczyk, chyba sama pokusiłabym się na taki.

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda pięknie na ustach, ale widać masz mocny pigment naturalnych warg

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentuje się po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny, na co dzień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś odzwyczaiłam się od błyszczyków, ale ten jest strzałem w dziesiątkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny błyszczyk, uwielbiam błyszczące drobinki, a ten ma ich na prawdę dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, śliczny! Taki różo brąz aaaaa! :) Ależ Ty masz pigmentację ust! :)

    OdpowiedzUsuń