Image Map

sobota, 21 grudnia 2013

Organique - puder do kąpieli pomarańcza z chili

Pudry do kąpieli Organique posiadają unikalną recepturę, która zapewnia nawilżenie, odżywienie i odpowiednią pielęgnację skóry. Do wyboru mamy chyba 12 wersji zapachowych, a niektóre z nich mają też różne właściwości ( np. regenerujące lub łagodzące). Jest więc z czego wybierać i każdy powinien znależć coś dla siebie. Moją uwagę od razu przyciągnął puder o aromacie pomarańczy z chili :)


Puder nadaje wodzie delikatny żółtawo-pomarańczowy kolor i roztacza wokół piękny i orzeźwiający, cytrusowy zapach. Nie pieni się więc jest idealny do wanien z hydromasażem. Skóra po kąpieli jest nawilżona i gładka, a do tego pokryta jest lekką warstwą, którą łatwo można zmyć jeśli się chce. 

Moja saszetka ma 200g i wystarcza na ok 3-4 kąpiele w zależności ile proszku się użyje. Pudry dostępne są zarówno na wagę jak i w gotowych opakowaniach (np. 500g). Ja skorzystałam z oferty kupna na wagę co jest dobrym rozwiązaniem, gdyż można wypróbować rożnorodne zapachy i wybrać ten, który nam najbardziej odpowiada.

Uwielbiam pudry do kąpieli Organique nie tylko ze względu na piękne zapachy, ale również za świetne właściwości :)


29 komentarzy:

  1. Pudrów nigdy nie próbowałam, ale kulę wspominam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pachnie na pewno pięknie ale ja niestety nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam nic z Organique, pudrow tez nie uzywalam, a czasami lubie sobie polazec w wannie. Musze sie wybrac 26.12 do lusha na wyprzedaze

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a to mnie teraz skusiłaś, muszę koniecznie wypróbować ;) Uwielbiam długie kąpiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z produktem tego typu. Nigdy nie byłam zbyt zainteresowana kosmetykami Organique, ale ten mam ochotę wypróbować z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech ja tylko w końcu dowrę się do stoiska Organique :)
    Moja lista zakupów znacznie się powiększa dzięki takim postom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam styczności z pudrami, jedynie z musującymi kulami. Pomarańcza z chili, hmm... na zimę fajny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam ale chętnie bym wypróbowała, muszę zaglądnąć do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała spróbować jakiegoś pudru od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię taką konsystencje do kąpieli, znam ten zapach, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudru jeszcze nie miałam, ale posiadam balsam z tej serii zapachowej- cudo, cudo, cuuudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pudry oraz kule do kąpieli Organique:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O to ciekawe, nie miałam jeszcze :) Muszę się zainteresować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym pudrze, ale połączenie pomarańczy z chili musi być genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Achhh, już czuję ten zapach. :) Nie znałam go, zachęciłaś mnie do spróbowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki kolor wody musi mieć swoj urok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudry są moimi ulubionymi i faktycznie czuję właściwości pielęgnacyjne. Zupełnie inaczej niż przy kulach.
    Pomarańcza z chili gościła u mnie :))) teraz mam Afrykę i coś jeszcze, muszę sprawdzić bo dostałam w prezencie i to udany podarek :))) Mogłabym mieć ich całe słoje w swojej łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam nigdy takiego magicznego pudru.. muszę kiedyś się skusić i wypróbować :)
    a o tym zapachu właśnie dostałam od Organique sól do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  20. takie pudry to na pewno fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wolę pieniące produkty, jednak wiem, że produkty z Organique pachną przebosko, także i tym bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. żadnego pudru do kąpieli nie miałam, może ten będzie pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak strasznie w takich momentach żałuję, że nie mam wanny... :(

    OdpowiedzUsuń