Image Map

sobota, 28 grudnia 2013

Zakupy z Sephora!

Byłam dziś na zakupach w Sephorze, gdzie do końca roku jest -25% na produkty do makijażu oraz do 20 stycznia niektóre produkty są przecenione do 50%.  W tym roku Sephora się nie popisała z promocją na kolorówkę, a produkty z wyprzedaży są mało ciekawe - ciężko jest wybrać coś fajnego. Pomimo tego kupiłam w zasadzie wszystko to co chciałam i ogólnie jestem zadowolona :)


Zestaw Benefit Besties - miniaturka That Gal i Some Kind-a Gorgeus.


Make Up For Ever korektor Full Cover - najlepszy!


Benefit Creaseless Cream Shadow w pięknym kolorze Bronze Have More Fun.


Chanel Rouge Allure 99 Pirate - cudo!



Shiseido zestaw IBUKI : Gentle Cleanser 30ml, Softening Concentrate 30ml, Refining Moisturizer 30ml.



Zestaw Mango Lady Rebel - woda toaletowa 100ml i balsam do ciała 100ml.



Próbki



62 komentarze:

  1. super zakupy :) ja już niestety na ten rok jestem bankrutem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. korzystne próbki :) szkoda, że nie dali 30% zniżki jak w poprzednich latach..

    OdpowiedzUsuń
  3. Po ile był zestaw IBUKI ? 99zł ?ja zaluje,ze nie dali jak zawsze 30%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go za ok. 80 zł :)

      Usuń
    2. Teraz ? Jak ja byłam w Sephorze ( kiedy było 20 % na wszystko ) to chcieli 119 zł.A teraz przecena jest kolorówka ( czyli Ibuki nie obejmuje ) obniżyli cenę zestawu ?

      Usuń
    3. obnizyli na dokladnie 82,90

      Usuń
    4. Dziękuje :) byłam i kupiłam ^^

      Usuń
  4. super zakupy poczyniłaś Moja Droga! Ibuczki uwielbiam! korektor Full Cover miałam kiedys probke i kryl mistrzowsko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba też muszę bryknąć do Sephory i spustoszyć swój portfelik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też koniecznie odwiedzę Sephorę, ale dopiero po Nowym Roku, mam nadzieję, że zostanie dla mnie jeszcze coś ciekawego z kolorówki;) Tym bardziej, że mam do wykorzystania kartę upominkową. Nigdy nie słyszałam o Shisheido IBUKI, a widzę, że dziewczyny powyżej najmocniej komentują ten zestaw- czuję się zacofana, zaraz zrobię mały research to co za specyfiki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała skoczyć do sephory i zobaczyć co można korzystnie kupić, bo w ubiegłym roku to właśnie tam zrobiłam najlepsze zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa nawet fajne znizki, ale w zeszłym roku byly lepsze

      Usuń
  8. Świetne zakupy, a szczególnie szminka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pozazdrościć takich udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy ;)
    ja muszę się wybrać, ale dopiero po Nowym Roku będę miała okazję

    OdpowiedzUsuń
  11. ten Make Up For Ever korektor Full Cover ma tendencję do wysuszania czy niekoniecznie? :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy :-)
    Benefitki uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bylam, ake nic mi w oko nie wpadlo;) cien z Benefitu dla mnie to bubel, ale misze rozejrzec sie za jakas czerwona trwala szminke!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj zobaczę co tam ciekawego mają w Sephorze :) Zakupów ogromnie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś może się skuszę na korektor Full Cover ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś, ja może się wybiorę po kredki do oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuu same wspaniałości !!: )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ibuki chętnie bym przygarnęła :) Zdradzisz cenę?

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie takie fajne próbki dają??? Kupiłam za 400zł w Sephorze a dostałam próbkę Estee Lauder Invisible Flud Makeup oczywiście w zbyt ciemnym kolorze (Manufaktura Łódź). Już mi się odechciewa zakupów w sklepach stacjonarnych. Fakt można pomacać, ale takie badziewie dają że szok ;/ Już darowaliby sobie dawanie jednej próbki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zalezy chyba od pan, ktore tam pracują... raz trafi się na kogos sympatycznego, a raz na kogos kto jest generalnie niemilły i do tego przy zakupach na duze kwoty da np same męskie probki albo zadne. Wedlug mnie perfumerie powiny zachecac klientow do ponownych zakupow, a czasami efekt jest wręcz przeciwny. Dlatego ja zawsze chodze do tej samej Sephory (M1 Kraków), tam obsluga jest bardzo dobra, a i probki zawsze fajne wrzuca :)

      Usuń
  20. Swietne zakupy i super ze ci probki dali.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam j'adore :) ciekawe zakupy :) ten korektor z MUFE musze kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super zakupy wszystko bym brala!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zakupy! Same skarby :) Ja akurat jak jest promocja to nigdy nie mam zapotrzebowania konkretnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezły pakiet :) Podoba mi się, choć faktycznie wybór może być sporo ograniczony.
    Z pomadkami Chanel zaczynam przygodę i ta, którą kupiłam robi dobre wejście. Oby tak dalej. Ibuki tak mnie kusiło, że zdecydowałam się na zestaw ale w innym wydaniu tylko że musi poczekać. Za to z chęcią dowiem się co Ty będziesz miała do powiedzenia w tym temacie. Zaciekawiłaś mnie korektorem MUFE. Mam swojego faworyta, ale będę kupować jeszcze jeden kolor Aqua Brow więc może dołożę go do reszty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor MUFE uzywam juz od kilku lat i nie ma sobie rownych jesli chodzi o krycie i trwalosc. Ja niestety mam cere problemowa i taki korektor jest mi niezbedny :) Kiedys na poczatku blogowania o nim pisalam, ale niedlugo zrobie to raz jeszcze, bo tamta notka jest kiepska i ma kilka brakow :P

      Ibuki byłam zainteresowana od momentu jak zobaczyłam zapowiedz u Marti i wiedziałam, ze cos sobie sprawie. Na razie zdecydowałam się na taki probny zestawik i uzywam go juz od wczoraj, bo akurat inne produkty pielegnacyjne się pokonczyły :)

      Usuń
    2. Poszperałam sobie za recenzjami korektora z MUFE i będę chciała go kupić :) Co prawda nie bardzo mam jak wypróbować kolor, ale wszyscy w recenzjach podkreślają że on ciemnieje więc pytanie, jak bardzo? :)

      To na pewno i tak szybciej u Ciebie poczytam o Ibuki, bo ja z kolei wyciągnęłam zestawy Benefiance Wrinkle Resist 24 i od miesiąca na przemian z Kanebo :)

      Usuń
    3. Tak full cover troche ciemnieje, ale nie az tak bardzo. Ja mam jeden z jasniejszych kolorow nr 4, ktory wyglada u mnie swietnie, a jestem bardzo blada. Po kilku godzinach noszenia go, nie widac zebym miala te rejony z korektorem ciemniejsze niz reszta twarzy :)

      Usuń
  25. szminka wygląda cudownie!
    tażke zastanawiałam się nad kupnem tego korektora z make up for ever, ale najpierw wykończę to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne te zakupy :-D :-D Pomadek czerwonych raczej nie uzywam, ale bardzo lubie Rouge Allure jako calosc :-). Zestawiki z benefit sa przeslodkie!!! A Ibuki mam pelnowymiarowe juz od dawna i sie nie chce skonczyc!! :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Żałuję, ale nigdy nie miałam niczego z Benefitu, bo te kosmetyki są dla mnie za drogie. Wmawiam sobie, że kiedy zacznę zarabiać kupę kasy (jako bibliotekarka, haha!) będę je kupowała, bo jestem oczarowana pomysłami, jakie ta marka ma na opakowania swoich produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zakupy, a co do obsługi sklepu to fakt, ja za zakupy ostatnio nie dostałam nic,nie mówiąc o o ochronie, która jak zawsze traktuje Cię jak złodzieja i śledzi każdy ruch, nie opuszczając Cię ani na krok :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja z Goldem mam 30% rabatu :) jutro się wybieram na zakupki:) Twoje bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. First of all ,you have picked a very unique theme . I think i might design something similar for a future project that i want to build . On top of that ,i in truth enjoy most of your content pieces and your different point of view. Thank you
    Dragonballz games golf

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor Chanelki obłędny, taka klasyczna czerwień, ach:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zakupy,dla mnie niestety Sephora jest jeszcze za droga

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zakupy,dla mnie niestety Sephora jest jeszcze za droga

    OdpowiedzUsuń