poniedziałek, 27 stycznia 2014

ESSIE Flawless

Flawless to wyjątkowo piękny i stylowy odcień różu, który od kilku tygodni namiętnie noszę na paznokciach.  Nie spodziewałam się aż takiego uwielbienia dla niego, bo za tak jasnymi (jak dla mnie) lakierami nigdy nie przepadałam. Zauroczył mnie jednak już po pierwszym nałożeniu na paznokcie. 


Lakier nakłada się idealnie i równo pokrywa paznokcie, a do idealnego krycia potrzebne są 2 warstwy. Nosi się rewelacyjnie przez prawie 4 dni, a z Good To Go jest prawie nie do ruszenia.




Jak Wam się podoba? Lubicie takie róże? :)

50 komentarzy:

  1. Śliczny, nie za słodki a bardzo dziewczęcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny <3 Choć podejrzewam, że przy mojej karnacji mógłby już tak ładnie nie wyglądać:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! już wiem, który Essiak dołączy do moich wcześniejszych egzemplarzy :)
    Ja akurat na paznokciach też mam Essiaka, ale Midnight Cami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor. Ja od niedawna mam swój pierwszy lakier Essie - wygrałam miętowy mint candy apple i teraz troszkę żałuję, że nie zdecydowałam się na żadnej róż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, delikatny, dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, równo pomalowane paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. o ile za różem nie przepadam to ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie ..jest wyjatkowy :-)slicznie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny, delikatny kolor, nie mam takich w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolorek, ja ostatnio kupilam obie lakiery essie, mialam tylko jeden na paznokciach shure shot i juz drugiego dnia starl mi sie z koncowek, bylam mega rozczarowana , nie wiem czy to wina koloru , wyprobuje inne i mam nadzieje ze bedzie lepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie kazdy essie jest trwaly... wiekszosc tych co posiadam trzyma się max 2 dni, Flawless nalezy do tych trwalszych :)

      Usuń
  12. Uwielbiam takie delikatne kolorki. Mam takie ale z Eveline Cosmetics, mój lakierowy ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor ! Coś ostatnio lubuję się w różowych lakierach do paznokci, sama nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś do niego długo wzdychałam, aż mi przeszło. Na nowo narobiłaś mi na niego ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubimy takie róże, lubimy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne i rzeczywiście stylowy kolor, uwielbiam Essie:)
    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny :) lubię takie dziewczęce odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny odcień różu - bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor bardzo ładny, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już od dawna kuszą mnie lakiery essie. Nie wiem tylko na jaki kolor postawić na pierwszy zakup. Ten jest prześliczny :)
    Chyba, że polecasz jakiś inny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flawless to wyjatkowo udany kolor, ale bardzo lubię też raspberry, sand tropez i a list :)

      Usuń
  21. A ja się zachwycam jak ładnie i równo masz pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. takie ciepłe róże często nie za dobrze wyglądają na moich dłoniach więc jestem w ich kwestii wybredna ale ten wygląda niezwykle elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolor , a Ty masz śliczne pazurki , na takich każdy lakier świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakbyś sie kiedyś nim znudziła, choć wątpię, ale mimo wszystko - CHĘTNIE GO PRZYGARNĘ!
    moze być nawet do 3/4 zużyty!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz przesliczne paznokcie... ile ja bym zrobila, zeby moc takie miec. Nie dosc, ze dlonie mam male jak dziecko, to jeszcze pazurki malutkie, a zap[uscic nie moge, bo nie dalabym rady pracowac przez nie (albo by mi sie polamaly przy pierwszej rzeczy, ktora bym tknela). Wracajac do lakieru: slicznie sie prezentuje na paznokietkach i wydaje sie byc taki cieply :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* dopiero od niedawna moje paznokcie zaczely jakos wygladac, bo wczesniej byly krotkie i bardzo łamliwe...

      Usuń
  26. Kolor "nie mój", ale paznokcie masz takie, jakie sama chciałabym mieć...

    OdpowiedzUsuń
  27. różów nie lubię ale ten mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham ten lakier, sama mam dwa w podobnych odcieniach są rewelacyjne, bardzo gorąco polecam ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię takie kolorki, nawet istatnio kupiłam podobny z miyo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny. Pasuje do Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wygląda na Twoich pazurkach:) Ja ogólnie bardzo lubię róże na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  32. prześliczny! kocham róż na paznokciach pod każdą postacią / w każdym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny kolorek i kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jaki jest śliczny! bardzo lubię takie kolorki :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny kolor, taki kobiecy :) chociaż mam wątpliwości czy pasowałby do odcienia mojej skóry...

    OdpowiedzUsuń
  36. I've read some good stuff here. Certainly worth bookmarking for
    revisiting. I surprise how so much attempt you place to
    make such a wonderful informative web site.

    Check out my blog Angry Birds Go Hack []

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo lubię takie róże, szczególnie do szarych ubrań :) mmmm, ja swoją kolekcję Essie powiększam praktycznie z dnia na dzień, a wszystko przez wyprzedaże w super pharm, ale teraz zainwestowałam w Sally Hansen, też polecam :) i zapraszam do mnie, www.chilli-choco-latte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń