wtorek, 14 stycznia 2014

MAC Dark Deed

MAC Dark Deed oraz kredka do ust Vino znalazły się w zestwie Lip Bag Violet z kolekcji Stroke of Midnight. Jest to zestaw, który musiałam mieć właśnie ze względu na pomadkę...


Dark Deed to piękna, ciemna jagodowa czerwień z domieszką brązu o wykończeniu Amplified, które bardzo lubię za efekt nawilżenia. Pomadka w dobrym stanie nosi się 3-4 godziny, schodzi równomiernie zostawiając lekko zabarwione usta. Czsami tylko lubi podkreślać suche skórki, dlatego ważne jest dobre nawilżenie ust.



w słońcu

w cieniu

Kredka Vino jest idealnie dopasowana kolorystycznie do Dark Deed. Na co dzień jej nie używam, ale na wieczorne wyjścia jak najbardziej, dla mocniejszego i trwalszego efektu. Kredka nakłada się łatwo i równomiernie, nie podkreślając żadnych suchych obszarów. 




Dark Deed z kredką Vino w słońcu

Dark Deed z kredką Vino w cieniu

Dark Deed stała się moją ulubioną pomadką, a razem z kredką Vino tworzą świetny duet :)

43 komentarze:

  1. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to czarna kredka. Piękny kolor szminki idealny na tę porę roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vino sprawia wrazenie bardzo ciemnej, ale na ustach wygląda delikatnie :)

      Usuń
  2. Piękny kolor. Właśnie taki zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny duet. Uwielbiam takie odcienie zimą, pięknie podkreślają bladą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odcienie *_* Dla mnie mogłaby być nawet intensywniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny kolor pomadki. Bardzo lubię takie usta :) Pięknie Ci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ślicznie. Dla mnie niestety za ciemna, ale pozachwycam się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duecik idelany, choć wolę róż u siebie na ustach, koło tego koloru nie przeszłabym obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna i usta śliczne :) Naprawdę prezentuje się wspaniale. Można jeszcze dostać ten zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie Maca zostaly bardzo szybko wyprzedane :(

      Usuń
    2. Właśnie patrzyłam, została tylko wersja czerwona :( Może jeszcze w stacjonarnym sklepie będą. Zapytam przy okazji.

      Usuń
  9. intrygująca, choć dla mnie za ciemna.. ale jak ktos lubi takie winne odcienie, może się w niej zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny duet:) Na Twoich ustach bardzo mi się podoba, ale podejrzewam, że dla mnie była by niestety za ciemna:(

    OdpowiedzUsuń
  11. W opakowaniu wyjase sie byc przerazajaca! Ale na ustach boska:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooh piękne! Uwielbiam takie bordo na ustach ;) Niezwykle kobiece i eleganckie ;) Planuję już jakiś czas zakup mojej pierwszej szminki z MAC i myślę, że będzie to na dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio lubuję się w ciemniejszych odcienia a ten duet jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. łaaał, krwisto przerażające, ale piękne kolory :)
    kojarzy mi się to z wampirami o.O

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest obłedny! No i jakie piękne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadeczka i kredka wspaniale się prezentują i współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna pomadka, w opakowaniu wyglada groznie, jednak na twoich pieknych ustach super

    OdpowiedzUsuń
  18. prze prze przepiekny! mnie zaden zestaw dostepny nie skusil i chyba troche zaluje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękny kolor! marzy mi się taka szmineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny kolor! i pięknie na Twoich ustach wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz zjawiskowo. Może nie do końca są to moje kolory, ale jakie TY masz piękne usta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. I like the first point you made there, but I am not sure I could reasonably apply that in a postive way.
    jeux de mario
    jeux de fille
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie, z kredka lepiej intenstywniej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten kolor pomadki jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kurcze ta szminka to kameleon!!
    piekna!
    jednak dla mnie to troche za ciemny kolor

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor ma rewelacyjny! Mam podobny odcień z NYC ale stracham się go używać na codzień, mam wrażenie, że jest zbyt wyzywający jak na uczelnię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię takie kolory i nawet na uczelnie się takimi maluje :)

      Usuń
  27. Fajny duecik :)
    Choć sama nie maluję ust tak ciemnymi kolorami, efekt na twoich ustach bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ci zazdroszcze <3 <3 piekny ,moj kolrek ..uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń