czwartek, 16 stycznia 2014

ORGANIQUE Sugar Peeling - Coffee Beans

Seria kawowa Organique posiada aktywne składniki pomagające w walce z cellulitem oraz działające wyszczuplająco. Mam z niej cukrowy peeling oraz Slim Serum, o którym napiszę innym razem. Peeling Coffee Beans używam regularnie od kilku miesięcy więc nadszedł czas na jego recenzję. Drobinki cukru i kawy działają na poprawę mikrokrążenia oraz pobudzają spalanie tkanki tłuszczowej. Nawilżenie ma zapewnić masło shea oraz wosk pszczeli, a dodatkowo oba te składniki mają dostaczyć naszej skórze witamin E i C. 


Peeling Sugar Beans zamknięty jest w plastikowym słoiczku o pojemności 200ml - jestem wielką fanką takich opakowań. Używany co drugi dzień, u mnie tylko na nogi i brzuch,  wystarcza na ok. 1 miesiąc. 


Peeling ma dość zbitą konsystencję i łatwo sie go nakłada, ale najlepiej robić to na lekko wilgotną skórę. Ja dla lepszego efektu wmasowuję go specjalną rękawicą, a po kilku minutach spłukuję wodą. Tak jak wsześniej wspomniałam używam go tylko na nogi i brzuch, bo na inne partie ciała jest on dla mnie za mocny. 



Regularnie używany peeling Coffee Beans świetnie wygładza i ujędrnia skórę, jednocześnie pozostawiając ją nawilżoną. Nie trzeba nawet nakładać balsamu po kąpieli, bo nie odczuwa się żadnej suchości. Czy wyszczupla? Sam w sobie pewnie nie, ale na pewno pomaga w tym procesie jeśli się odchudzamy. Zdaję sobie sprawę, że moje nogi i brzuch są szczuplejsze przez zdrową dietę, ale widzę za to dużą poprawę jeśli chodzi o jędrność i kondycję mojej skóry.

Uwielbiam go używać, bo nie tylko ma świetne działanie, ale też piękny kawowy zapach, który roznosi się w całej łazience. Jeśli pragniecie poprawić kondycję Waszej skóry to bardzo ten peeling polecam, warto sobie zrobić takią zimową kurację ujędrniającą :)


44 komentarze:

  1. Pewnie jest świetny, ja sama nie lubię kawy i jej zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba finalnie skuszę się na jakiś peeling z Organique. Ostatnio u Ines czytałam o wersji z cynamonem, ale boję się podrażnienia jakie czasami cynamon mi funduje, a kawowe aromaty to jest to co bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wersji cynamonowej nie miałam, ale ta kawowa zadnego podraznienia nie robi :)

      Usuń
  3. Wszystko o zapachu kawy jest u mnie w domu mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge juz patrzec na te recenzje organique, bo tak bardzo bym chciala cos miec ehheeh

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam do tej pory jeden peeling z Organique i narobił mi ochoty na więcej. Ich produkty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach kawy! W produktach tego typu nawet nie oczekuję wyszczuplania (nie oszukujmy się, kosmetyki nam tego nie zapewnią ;) ), ale liczę właśnie na zauważalny efekt napięcia skóry i poprawy jej kolorytu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wolałabym sobie jednak sama zrobić taki domowy kawowy peeling niż kupować ten :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedys tez sama robiłam, ale teraz juz mi sie nie chce ;P

      Usuń
  8. kocham peelingi Organique! moje ulubione :) zużyłam niedawno jabłuszko z rabarbarem, a lada chwila wezmę się za czekoladkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zapach kawy, chętnie przygarnę kiedyś ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  10. mam peeling Spice
    jestem prze zakochana w jego zapachu :D to na pewno nie ostatni scrub z organique :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno się skuszę! Do tej pory podobała mi się kawa tylko z Yves Rocher, może Organique też mnie zachwyci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. żaden krem czy peeling nie wyszczupla.. wyszczuplają nas tylko ćwiczenia, nic więcej ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go i uwielbiam, zwłaszcza za zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kawe i uwielbiam sie pilingowac!!! Kolejna rzecz do obczajki, jak juz bede w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat go używam, ponieważ zmienił nieco skład. Osobiście muszę się i tak wspomagać balsamem lub masełkiem. Zapach obezwładniający ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy już zainteresowałam się marką Organique to wszędzie zauważam posty na ich temat. A lista chciejstw rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam :) Pokochałam :) Zużyłam :( Powrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie wypróbuję jak mnie najdzie na gotowy peeling, ale aż się boję iść do sklepu, że wykupię wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niedawno czytałam u kogoś o wersji cynamonowej, a z nią nie ryzykuję, bo cynamon potrafi podrażnić. Ta wydaje mi się ciekawsza, zwłaszcza po twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  20. też go mam i wspomagam się jeszcze serum z tej serii, świetna para z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie próbowałam, chyba najwyższy czas go sprawdzić! Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam nic z organiqe i chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda przyjemnie, musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy raz o nim slysze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglada apetycznie !!! musi byc znakomity!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię mocne zdzieraki, ale wolałabym inny zapach, bo kawowy peeling robię sobie sama w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam te peelingi, ale to wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem... i dołączam się do uwielbienia :)

      Usuń
  28. Sama kawę pijem rzadko, ale jej zapach mogłabym wąchać codziennie :)
    Byc może skuszę się na ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kawy tez za czesto nie pije, bo nie lubie, ale zapach kocham :)

      Usuń
  29. Ale bym go chciala....baaaardzo <3 bo uwielbiam peelingi <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Peeling wygląda interesująco, ponieważ pobudza krążenie i dostarcza skórze porcję nawilżenia. Niestety, nie przepadam za aromatem kawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kazdy lubi :) ja zapach kawy uwielbiam, ale samej kawy pic nie lubie hehe :)

      Usuń
  31. A ja bardzo lubię peeling cukrowy z dodatkiem kawy:) Dotychczas wykonywałam taki sama w domu, ale ten kosmetyk wygląda naprawdę interesująco więc może się skuszę:)
    Fajnie piszesz, więc obserwuję:) Możesz również kliknąć, jeśli masz chęci - będzie mi bardzo miło, ale oczywiście nie namawiam:)
    Buziaki i przy okazji zapraszam na świeżego posta :*
    www.patishome93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mają inne zapachy? :)


    www.hellomymotivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Smakowita propozycja jak dla mnie :) Kawę uwielbiam w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Używałam tego peelingu, zgadzam się pachnie rewelacyjnie :) Ale ja w ogóle jestem fanką kawowych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń