piątek, 3 stycznia 2014

Łupy z Sephory :)

Witam Was w Nowym Roku i na dobry początek mam kolejne zakupy z Sephory :) Wpadłam tam tylko po masło do ciała, ale nie potrafiłam oprzeć się zestawom z wyprzedaży...


Zestaw rewitalizujący Pat&Rub żurawina-cytryna, przeceniony z 169zł na 84,90zł:
Scrub cukrowy 500ml
Masło do ciała 250ml
Balsam do rąk 50ml



Zestaw Benefit przeceniony z 169zł na 89,90zł:
Baza The Porefessional 7,5ml
Maskara They're Real! 8,5g
Benetint 12,5ml




Zestaw Algenist Skin Perfecting Duo przeceniony z 299zł na 129,90zł:
Multi-Perfecting Pore Corrector Gel Moisturizer 60ml
Pore Corrector Anti-Aging Primer 30ml

Jestem bardzo ciekawa tego duo, bo uwielbiam Algenist, a te kosmetyki maja nie tylko działanie przeciwzmarszczkowe, ale też zwężające pory.



:)

54 komentarze:

  1. Uuu, niezłe zakupy :) Polowanie na okazje to jest to ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. W niezłej cenie złapałaś zestaw z Benefitu i Pat&Rub :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niezłe ceny no no :) PAT&RUB świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaki ale promocje, super zdobycze

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :)
    Ja nigdy nie mogę trafić na przecenione zestawy P&R, widać, są szybsi ode mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się dorwać jeden z ostatnich ;)

      Usuń
  6. Łooo, jakie przeceny, nie wierzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym się nie oparła taki promocjom :) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żurawinowy zestaw kupiłaś w świetnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, bo bardzo lubię tę wersję zapachowa :)

      Usuń
  9. poszalałaś aczkolwiek takiego pudełeczko benefitowe z chęcia bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że wszystko trafiłaś w bardzo atrakcyjnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW zestaw Put& Rub prawie jak za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, niezłe przeceny :) Zwłaszcza ten zestaw Benefit ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego zazdroszczę, a zwłaszcza Pat&Rub - jestem taaaakaa ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczaki a w tej Sephorze co byłam nie ustawili przy P&R niższej ceny ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sephorze co byłam, tez nie było przy zadnym z tych zestawów ustawionej nizszej ceny... to bardzo utrudnia zakupy, a pamietam, ze w zeszlym roku przecenione zestawy mialy naklejki z cenami

      Usuń
  15. Świetne zestawy! Ja jak zwykle jak są wyprzedaże poświąteczne to już jestem spłukana :/ Ale może jeszcze na początku roku coś znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No Kochana i kolejne kuszenie :-) Swietne oferty dorwalas, zazdroszcze :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw żurawinowy w super cenie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy. CIekawa jestem tego ostatniego zestawu .

    OdpowiedzUsuń
  19. Udane zakupy a jeszcze lepsze ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw z put&rub super cena, jej szkoda że jej nie dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zakupy, zestaw z Pat&Rub sama bym chętnie kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezłe zakupki !! :D chętnie bym zaopatrzyła się w ten zestaw p&R !:D ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale łupy, no no. Naprawdę fajne ceny :)) I jeszcze fajniejsze produkty :D Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  24. kurka a ja jeszcze nie dotarłam do Sephory :/ musze zajrzeć ! Algenista miałam serum do twarzy i było świetne! Kochana super zakupki i ceny rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  25. Beauty, super zakupy! :) Zestaw z Benefit Zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy, świetne ceny !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. aaa powiedz mi prosze czy jeszcze znbajde ten benefit przeceniony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sephorze w ktorej bylam bylo jeszcze kilka wiec pewnie w innych tez sa :)

      Usuń
  28. Świetne zakupy, wspaniałe promocje :)
    Pat&Rub uwielbiam, choć akurat ta seria żurawinowa nie należy do moich ulubionych pod względem zapachu ;)
    Zazdroszczę zestawu z Benefitu - ten tusz to mój ulubieniec, a Pore Fessional chętnie bym wypróbowała ;)
    Dziś byłam przy stoisku Benefitu, ale nie mieli żadnych ciekawych zestawów...

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne i udane zakupy widzę :) Zestaw P&R prawie darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne łupy! Ja muszę skoczyć i zobaczyć co mają fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej ile cudeniek żadnych z nich jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się zestawy Benefit i Pat&Rub. Dość dobre okazje!

    OdpowiedzUsuń
  33. Strasznie podobają mi się opakowania Benefit :) Gratuluję zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo udane te Twoje polowanie w Sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tylko weszłam do Sephory zobaczyć co tam mają; nie dało się wyjść na pusto ;)
    A następnego dnia objechałam kolejne dwa sklepy Sephory żeby jeszcze tam wybadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Świetne zakupy! Żurawinowo-cytrynowej lini P&R jeszcze nie poznałam, uwielbiam trawę cytrynową i kokos, a teraz mam nowe zamiłowanie, Hipoalergiczny balsam do rąk - co za zapach ;)
    They're Real! muszę wypróbować, kusi mnie od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Always have to post a comment, I cant help it ! Thanks Sarah
    Thanks for the advice. Will put it to work. Tom
    online games free
    online games for us
    games online for girls

    OdpowiedzUsuń