piątek, 21 lutego 2014

SkinFood Red Orange Makeup Finish - mgiełka utrwalająco-matująca

Uwielbiam produkty do utrwalania makijażu, szczególnie mgiełki, bo przy mojej kapryśnej cerze takie produkty najlepiej się sprawdzają.  SkinFood Red Orange Makeup Finish jest dość nietypowa, bo daje efekt matowy, którego wcześniej przy takich produktach nie spotkałam. Większość utrwalaczy, które mam dają raczej efekt rozświetlenia jak np. mgiełka MUFE. Z tego względu propozycja SkinFood bardzo mnie zaciekawiła i postanowiłam spróbować.


Dzięki przyjaznej dla skóry mieszance ekstraktów, mgiełka SkinFood nadaje skórze gładkość, mat oraz kontroluje wydzielanie sebum. Pomaga zmniejszyć widoczność zaczerwienień, wyprysków, poparzeń słonecznych czy przebarwień. Działa ściągająco i wygładzająco oraz przynosi ulgę skórze z trądzikiem. Pięknie pachnie pomarańczą.


Mgiełkę stosuję zawsze po skończeniu makijażu, zwłaszcza gdy używam lekkich podkładów, bo znacznie przedłuża ich trwałość. Tworzy ona jakby lekką ochronną powłokę, ale absolutnie nie czuć jej na twarzy. Scala makijaż, wygładza, zapobiega ścieraniu się podkładu i daje piękny mat. Skóra wygląda idealnie, tak jakby była bez żadnych niedoskonałości. Nie wiem jak ona to robi, ale faktycznie wszelkie zaczerwienienia, z którymi podkład sobie nie poradził są mniej widoczne.  Jestem nią zachwycona i polecam szczególnie osobom z cerą mieszaną, tłustą czy problematyczną. 

Jej cena to ok. 12$ (80ml), na ebay. Dostępna jest też wersja rozświetlająca Glossy.

Skład: 



25 komentarzy:

  1. Brzmi jak stworzona dla mnie :D Rozejrzę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o takiej matującej mgiełce, ale jeśli coś takiego pojawi się u nas na rynku (ebay mnie nie zachęca) to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie :-) miałam wziąć sobie mgiełkie fixującą z UD ale może skuszę się na tą?

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie wiedziałam, że można znaleźć taki produkt wśród azjatyckich kosmetyków :)
    Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam już kilka recenzji na temat takich cudaków ale sama jeszcze nie miałam okazji używać , muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zaciekawiła ta mgiełka. Rozumiem że dajesz ją na sam nieprzypudrowany podkład? Trzyma twarz w ryzach porównywalnie do pudru czy dłużej? Troszkę tylko obawiam się alko w składzie bo mam skłonność do odwodnienia ale czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam ją na sam podklad jak i na podklad z pudrem. W pierwszym przypadku mat jest delikatniejszy, ale trwalośc nadal bardzo dobra :) Jesli chodzi o odwodnienie, to tez mam do tego sklonnosc, ale nic sie takigo u mnie nie dzieje. Mam wrazenie, ze skora jest w lepszej kondycji od kiedy uzywam tę mgiełkę, a jesli juz mam jakies przesuszenia to dobrze je ta mgielka ukrywa.

      Usuń
  7. bardzo ciekawy produkt... kusisz... a kosmetyczka pęka w szwach

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi fantastycznie, czuję się mocno zachęcona do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna mgiełka, chciałabym ją kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę, nie słyszałam o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam mgiełki różanej, która fajnie odświeżała makijaż, pięknie pachniała. Chyba do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kosmetyk , pewnie byłaby dla mnie wybawieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. namowilas mnie na nia chyba sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  14. ale z niej cudak :) ja zwykle zapominam o mgiełkach, nawet o moim MACowym Fix + :) sięgam po niego ostatnio niezwykle rzadko.. pewnie latem zakolegujemy się na nowo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie używałam takich mgiełek, ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam jeszcze mgiełki, która daje matowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie stosuję żadnego produktu utrwalającego makijaż. Nigdy nie stosowałam.
    Nie czuję takiej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałaby mnie się czasem taka mgiełka do utrwalenia makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem przydałaby mi się taka mgiełka. Teraz jak już przełamałam się do zakupów poprzez ebay, to pewnie poszukam jej dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czegoś takie wlasnie szukałam. Przy okazji zabieram się wlasnie za zakupy na ebayu to z pewnością dorzuce do koszyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt :) Chętnie bym ten kosmetyk wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń