wtorek, 4 marca 2014

CHANEL Rouge Allure - 99 Pirate

Czerwień to kolor, który najczęściej gości na moich ustach. Uważam, że każda kobieta powinna mieć w swojej kolekcji przynajmniej jedną pomadkę w tym kolorze. Nie tylko przyciąga ona spojrzenia, nadaje elegancji, ale też pięknie rozświetla twarz i dodaje uroku. 


Rouge Allure to seria pomadek o satynowym wykończeniu, zapewniająca doskonałe krycie i trwałość. Eleganckie, otwierane na "klik", typowe dla kosmetyków Chanel opakowanie od razu robi wrażenie i jeszcze bardziej uprzyjemnia używanie. 


Mój kolor to 99 Pirate, piękna czerwień z niebieskimi tonami. 







Dzięki kremowej formule pomadka idealnie nakłada się na usta oraz zapewnia komfort przez cały czas noszenia. Nie wysusza i nie podkreśla już istniejących wysuszeń, a wszystkie niedoskonałości są wygładzone i niewidoczne. Trwałość jest na dobrym poziomie, pomadka trzyma się prawie cały dzień. Spokojnie przetrwa picie, z jedzeniem jest trochę gorzej, ale schodzi równomiernie więc problemu dla mnie nie ma.

Chanel Rouge Allure Pirate to zdecydownie najlepsza czerwona pomadka jaką posiadam. Żadna inna nie nosi się tak komfortowo i nie wygląda tak pięknie. 


Dziś zaczełam swoją przygodę z Instagramem (@beauty__candies) więc jeśli macie ochotę to zapraszam do obserwowania! 



38 komentarzy:

  1. Klasyczna i piękna! Bardzo ładnie wygląda na ustach, widać, że nic nie przesusza i ślicznie kryje.

    OdpowiedzUsuń
  2. marzenie miec taka i jaki cudny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny, ale dla mnie czerwień musi być mega trwała żeby nie było stresu

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglada na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe cudo! Uwielbiam czerwienie zimą, pięknie się komponują z jasną cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna malinowa czerwien... na pewno sie skusze jak wygram w totolotka. Uwielbiam takie odcienie czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna! mam lakier do paznokci Chanelowy o tej samej nazwie i to jeden z najczęściej przeze mnie używanych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam go w Twojej kolekcji i na pewno go kupię, bo uwielbiam Chanelowe czerwienie :)

      Usuń
  8. Wygląda przepięknie i w opakowaniu i na ustach <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię taki rodzaj czerwieni, pięknie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, piękna jest. Bardzo lubię pomadki Chanel, ale tego kolorku nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ ona jest przepiękna <3
    a jakie masz pięknie okrojone usta ;o zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, kremowa formuła :) Pięknie wygląda na ustach, tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosze jaka piękna. Uwielbiam czerwone usta. I Chanel kocham :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ręce niezbyt mnie się podoba, ale na usteczkach bomba, wymiata na całego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boski ten kolor! Jak tylko go dorwę, biorę go. Zapisuję numer, uwielbiam pomadki Chanel. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam lakier o tym kolorze...:) szminka przepiekna!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szminka naprawdę robi wrażnenie i jest piękna.
    Mam w planie kupno szminki z chanel, jednak zanim się na nią zdecyduję na pewno minie trochę czasu.

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie
    http://teenageladym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No rzeczywiście piracki kolor ;) Czad!

    OdpowiedzUsuń
  19. Candy, co za czerwień! Piękna, uwodzicielska, kobieca! Chyba trochę za rzadko noszę czerwień na ustach... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiec musisz to zmienic, bo czerwiem jest piękna :)

      Usuń
  20. Uwielbiam pomadki Chanel, ale u mnie to nie nowość ;) Pirate ma również swój odpowiednik w lakierze do paznokci, tak jak piszesz to piękna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo! Faktycznie "piracki" kolor ;-) jest moc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudny <3 wspanialy <3 znakomity <3 kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również jestem zwolenniczką czerwieni na ustach, nosze nawet na co dzień :) a w wykonaniu pomadki Chanel, to już w ogóle miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki kolor sobie właśnie wyobrażam w szmince Chanel - klasyczna czerwień. Przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna czerwień, genialnie wygląda na ustach <3

    OdpowiedzUsuń