czwartek, 3 kwietnia 2014

CLINIQUE Chubby Stick Intense - 06 Roomiest Rose

Pomadki do ust w formie kredki stały się w ostatnich latach bardzo popularne. Łatwość aplikacji oraz wygoda  sprawiają, że i ja chętnie po nie sięgam przy codziennym makijażu.


Jakiś czas temu marka Clinique rozszerzyła swoją ofertę pomadek o nową wersję kultowego balsamu Chubby Stick. Nowy Clinique Chubby Stick Intense to odżywczy i koloryzujący balsam do ust, zawierający masło shea, olejek jojoba oraz wyciąg z mango. Zapewnia intensywny kolor i połysk, a przy tym dba o odpowiednie nawilżenie ust.


Mój kolor to 06 Roomiest Rose. Piękny, ciemny róż z maleńkimi drobinkami, które na ustach nie są tak bardzo widoczne. Dają za to subtelny i efektowy blask. Chubby Stick Intense wytrzymuje u mnie 3-4 godziny, bez jedzenia i picia. Schodzi równomiernie zostawiając lekko zabarwione usta. 







Lubię intensywny kolor na ustach, ale przy tym moje suche usta muszą być cały czas nawilżone. Dlatego Chubby Stick Intense jest dla mnie idealny na co dzień, bo zapewnia jedno i drugie. Jest to świetne połączenie balsamu i pomadki, a osoby, które tak jak ja zmagają się z wysuszeniami będą zadowolone.  


44 komentarze:

  1. Śliczny kolor! Szkoda, że cena mnie odstrasza od produktów Clinique.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty masz piękne usta *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kredki wyglądają tak niewinnie, a są takie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest przepiękny, jednak mimo to za taką cenę by tej kredki nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za kolor! Wow! Nie wiedziałam, że jest aż tak instensywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego kusza mnie tez inne kolory, bo spokojnie zastepuja pomadki :)

      Usuń
  6. Przepiękny jest! Choć u mnie wypada sporo ciemniej :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jak pomalowałam nim mame, to kolor wyszedł ciemniej niz u mnie, byc moze to przez kolor moich ust ;)

      Usuń
    2. Być może, moje usta są dość mocno napigmentowane chyba :)

      Usuń
  7. Pięknie u Ciebie wyglada! Jeszcze jej nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor fantastyczny, wręcz obłędny... Zazdroszczę pięknych ust! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci tego koloru jest przepiękny a i prezentuje się na ustach bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor CUDNY <3 <3
    Wspaniale na twoich ustach wygláda i piékne zdjécia nam pokazujesz!
    Jestem zauroczona :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor i jak ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten kolor i kocham <3 Choć mnie za bardzo nie nawilża, ale to nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawilzenie jest w zupelnosci wystarczające :)

      Usuń
  13. Pięknie u Ciebie wygląda. Masz jasne usta naturalnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej troche ciemniejsze wpadajace w czerwien :)

      Usuń
  14. Mam wersję standardową, którą bardzo sobie chwalę. Jedyne co mi w nich przeszkadza to zapach, przypomina mi kredki świecowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zapach nie nalezy do najprzyjemniejszych ;)

      Usuń
  15. Długo chorowałam na te kredki, wisiały mi na liście i wisiały, aż jakoś mi przeszło... :)
    Ale za to muszę to napisać, masz naprawdę cudowne usta :) pięknie wyglądają na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak się dsziś zastanawiałam, ze dawno Cię tu nie było ;)
    Ładny kolor i piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ostatnio mnie tu nie było, ale zamierzam czesciej pisac :)

      Usuń
  17. Ale cudowny kolor, w sam raz dla mnie... moze kiedys

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie wyglada na Twoich ustach. Moje usta sa bardzo suche, ale chubby stick'i sie nie sprawdzily na nich kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ładne usta, a ta kredka prezentuje się bosko :-)
    Sama mam Chubby Sticka i jestem z niego bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Chubby Sticki, w swojej kolekcji mam również ten kolor i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się za tą nową wersją rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten sam kolor, ale niestety nie jestem zadowolona. U mnie wszystkie Chubby Sticki wysuszają usta :( na początku był szał ciał, bo takie komfortowe ale im dłużej używałam tym było gorzej. Po wersję Intense sięgam sporadycznie.....a klasyczne poszły w odstawkę. Dużo bardziej lubię kredkę z Revlonu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie Ty masz cudne usta! :) niedawno kupilam swojego pierwszego chubby sticka i jestem bardzo zadowolona, dlugo sie przed nimi bronilam bo mialam zle dosiadczenia po podobnej kredce z astor.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Pięknie na Twoich ustach wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wygląda na Tobie ta kredka, chyba poszukam coś wpadającego w ciemniejsze fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń