wtorek, 13 maja 2014

Rozdanie

Dawno nie było rozdania, więc postanowiłam coś dla Was przygotować. Tym razem można wygrać: 
Organique pianka do mycia ciała Pomarańcza
Organique wosk do kominka Grejpfrutowa Fantazja
Revlon pachnący lakier do paznokci Orange Blossom
Benefit baza/rozświetlacz That Gal 7.5 ml
Benefit podkład w kompakcie Some Kind-a Gorgeous (02 medium) 1.8 g





Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem mojego bloga. Wypełnienie dodatkowych pól zwiększa Wasze szanse na wygraną (+2 losy każde). Rozdanie potrwa do 3 czerwca, a wyniki ogłoszę w przeciągu tygodnia. Na maila z adresem zwycięzcy będę czekać 3 dni.
 



Powodzenia!

57 komentarzy:

  1. Łooo jakie super rozdanie *_* Ofc, że biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pianki Organique kuszą mnie już od dawna, więc chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłane, idę dodać baner. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerki przeniosłam do zakładki rozdaniowej. :)

      Usuń
  4. Świetne nagrody, spróbowałam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, ale wysłałam formularz niewypełniając go do końca. :( Przez przypadek kliknęłam enter małym palcem i BUM - poszło. Zaraz wyślę pełne zgłoszenie. Przepraszam za problem. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia ! świetne kosmetyki do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nagrody :) Aż trzymam za siebie kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nagrody :) pianka kusi ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rozdanie :) zgłoszenie wysłane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem pewna czy wcześniej wysłałam zgłoszenie :/ możliwe, że zrobiłam to 2 razy, jeżeli tak to przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłane, mam nadzieję, że dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,

    Mam pytanie do kiedy trwa rozdanie? rozjechało mi niestety posta :( może zdjęcie jest za duże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 3 czerwca. Juz chyba powinno być w porządku z postem. Dzięki za zwrócenie uwagi, faktycznie sie rozjechalo i nie miałam pojęcia, bo u mnie było ok.

      Usuń
    2. Dziękuje :) teraz już wszystko widać :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. zgłoszenie wysłane, świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie :)
    Oczywiście się zgłaszam, bardzo się cieszę, że udało mi się tu trafić w takiej chwili.
    P.S. zgłoszenie przez przypadek wysłało mi się chyba już w trakcie wpisywania maila, więc zmuszona byłam wysłać dwa razy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłosiłam się. Nagrody wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poszło ;) Powodzenia życzę wszystkim(i sobie :D)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że tu trafiłam ;)
    Wysłane!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, pianka się marzy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. z przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również z chęcią się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o niech mnie Julek kopnie! mój wymarzony Beneficik pod podkład do zgarnięcia! gram :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hey hey!:D zawalczyłam u Ciebie na rozdaniu ;p
    zapraszam na www.kabooria.blogspot.com!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja głównie używam, obserwuję blogi na feedly, jest bardzo wygodny w użyciu i dosyć szybko przekazuje wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń