czwartek, 7 sierpnia 2014

ALGENIST Multi-Perfecting Pore Corrector Gel Moisturizer

Od zawsze zmagam się z rozszerzonymi porami, które w okresie letnim uwydatniają się jeszcze bardziej. Po wycofaniu ze sprzedaży mojego ulubionego kremu Chanel, długo szukałam czegoś co mi go zastąpi. Markę Algenist poznałam prawie 2 lata temu i od tej pory regularnie używam ich kosmetyków z kwasem alguronowym. W tym roku postanowiłam spróbować serię na rozszerzone pory. Jakiś czas temu pisałam o bazie, a dziś zapraszam na post o żelu nawilżającym Multi-Perfecting Pore Corrector Gel Moisturizer.



Żel zawiera kwas Alguronowy oraz inne aktywne składniki m.in. kwas salicylowy. Posiada beztłuszczową formułę, która zapewnia szybkie wchłanianie produktu. Stosowany regularnie wygładza nierówności, rozjaśnia matową i pozbawioną życia skórę. Rozszerzone pory są wyraźnie zminimalizowane, a cera jest promienna.



Żelowa konsystencja pozwala na szybkie i łatwe nakładanie. Produkt wchłania się błyskawicznie i od razu można nakładać podkład. W opakowaniu znajduje się aż 60 ml, a żel do tego jest bardzo wydajny więc wystarczy na długo.


Żel Algenist zaczęłam  używać  w okresie wczesnowiosennym, ale odłożyłam go na kilka tygodni. Postanowiłam poczekać z nim kiedy temperatury będą wyższe, a moja skóra zacznie się bardziej przetłuszczać. Jak się okazało to była świetna decyzja, bo żel stał się moim ideałem na lato i robi wszystko co obiecuje producent. Zalecenia są takie aby stosować go dwa razy dziennie, jednak ja używam go najczęściej tylko rano pod makijaż. Efekt zmniejszonych porów jest widoczny od razu, a skóra staje się bardziej napięta i gładka. Po regularnym stosowaniu moja skóra wygląda dużo lepiej. Jest czystsza, wygląda ładnie i promiennie, a zaskórniki i inne niedoskonałości prawie w ogóle się nie pojawiają. Pory są mniej widoczne, ale nie jest to tylko efekt chwilowy, tylko utrzymujący się cały czas. Moja skóra jest mieszana z ostatnio bardzo przetłuszczającą się strefą T. Żel dobrze ją nawilża, nie powoduje żadnych wysuszeń i ogranicza nieestetyczne świecenie. 

Seria minimalizująca pory Algenist jest rewelacyjna, a krem polecam z niej najbardziej! 

Cena: 250 zł w Sephora
Skład:


19 komentarzy:

  1. Wygląda interesująco :-) Ja teraz używam podobnego specyfiku z Yves Rocher :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki kremik na rozszerzone pory i niespodzianki skórne. Miałam kiedyś próbkę podobnego kremu z Clinique i tez był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujacy kremik :) ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kremik,ale póki co mam takie zapasy,że nie kupuję żadnych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu, brzmi jak dla mnie! Choć do por (porów?) się chyba już przyzwyczaiłam, to każdy produkt ograniczający przetłuszczanie jest godzien zainteresowania :) Tym bardziej, że ma fajną konsystencję. Jak troche pozużywam zapasy, na pewno się zapoznam bliżej z ofertą marki Algenist.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pory moge zniesc tylko jesienia i zima, a w cieplejsze miesiace taki krem to u mnie koniecznosc zwlaszcza jak dojdzie do tego jeszcze nadmierne przetluszczanie... wiec dobrze, ze w koncu znalazałam coś co swietnie się u mnie spisuje :)

      Usuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie, przyznam, że by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi kusząco. Podczas pobytu w Polsce przyjrzę się mu bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda interesująco, chętnie kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam serum z Algenist i bardzo miło wspominam, tej serii nie znam :) fajnie,że tak się polubiliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum Algenist jest jednym z moich ulubionych :)

      Usuń
  10. Bardzo mnie nim zaciekawiłaś :) Może i ja się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 250 zł ?? choć chętnie bym wypróbowała, to dziękuję, postoję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko zuzyje czesc zapasow chetnie wyprobuje :) podoba mi sie konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja jest swietna, szczegolnie na lato :)

      Usuń
  13. Tego kosmetyku jeszcze nie miałam w swoich zbiorach. Ostatnio chciałam kupić przeciwstarzeniową bazę korygującą widoczność porów Algenist ale jak na złość w żadnej Sephorze już jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń