czwartek, 21 sierpnia 2014

L'Oreal Elseve - eliksir odżywczy do włosów

Eliksir odżywczy L'Oreal Elseve posiada wyjątkową formułę, która łączy ze sobą działanie sześciu olejków kwiatowych (lotos, rumianek, gardenia tahitańska, maruna, róża, len). Dzięki temu włosy stają się odżywione, wygładzone i pełne blasku. Można go stosować na trzy sposoby (na wilgotne włosy, na suche włosy, jako wykończenie fryzury).




To jest zdecydowanie mój ulubiony olejek do włosów i muszę mieć go zawsze przy sobie. Najczęściej nakładam go na mokre lub wilgotne włosy, bo wtedy jego działanie jest najbardziej zauważalne. Po wysuszeniu włosy są miękkie, błyszczące i wygładzone. Bardzo ułatwia ich rozczesywanie i jest to jeden z niewielu olejków, który nie przetłuszcza ani nie obciąża. Olejek ma rewelacyjną lekką konsystencję, a jedna pompka w zupełności wystarczy aby pokryć nawet długie włosy. Zużyłam już kilka opakowań tego eliksiru, a wracam do niego nie tylko ze względu na działanie, ale również ze względu na piękny kwiatowo-orientalny zapach. Jest on dość intensywny i długo utrzymuje się na włosach. Uwielbiam w tym olejku wszystko i bardzo go polecam :)

Skład:

23 komentarze:

  1. Z przyjemnością go wypróbuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupilam podobny produkt ale z organix i jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak spotkam to się mu bliżej przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się olejków do włosów :( Boję się, że jeszcze bardziej przyspieszą przetłuszczanie się moich mocno już przetłuszczających się włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam, ale u mnie jakoś nie widać specjalnego efektu :( mało tego, potrafi mi przetłuścić włosy. Dalej szukam ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam i jakoś jeśli chodzi o odżywianie włosów to spisuje się średnio, nie widać żadnych wybitnych efektów, tańsze olejki z alterry spisują się w tej kwestii o wiele lepiej, do wykończenia suchych włosów jest całkiem ok w moim przypadku. Jak tylko położe go na mokre włosy i wysuszę je, to przetłuszcza mi momentalnie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten olejek. Z miłą chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się polubiłam z tym eliksirem ! kończę opakowanie, które wystarczyło mi na bardzo długo :) na pewno kupię go ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawy produkt, lubię takie konsystencje do włosów :) Tylko przeszkadza mi ten silikon na początku składu, staram się ich unikać, choć nie jakoś restrykcyjnie.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go ale jakoś mnie nie zachwycił, chyba muszę dać mu drugą szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam go, ale znam sporo osób, które go chwalą wiec nie wykluczone, że kiedyś i mnie też zagości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. trochę bym się bała przesuszenia bo widzę tam alkohol :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i szału nie ma, męczę go już od ponad roku.. I dalej mam chyba z połowę buteleczki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Masa osób go poleca, więc pewnie coś w tym jest :) Ja póki co trzymam się twardo przy oleju arganowym Dr. Organic.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie produktu właśnie poszukiwałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam go i wspominam do bardzo dobrze, ale chyba nie na tyle, żeby sięgnąć po kolejne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. stosuje teraz serum z Loreala na wlosy i super radzi sobie z przesuszonymi koncowkami, baaaardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń