sobota, 2 sierpnia 2014

PAT & RUB Rewitalizujący Scrub Cukrowy (żurawina, cytryna)


Seria Rewitalizująca Pat & Rub skierowana jest dla osób z przesuszoną skórą. Dlatego ten cukrowy scrub oprócz właściwości złuszczających posiada też właściwości nawilżające i regenerujące. Dzięki niemu skóra staje się nie tylko gładka, ale też wzmocniona i nawilżona. 


Kompozycja:
cukier trzcinowy - złuszcza i wygładza
olej winogronowy -  posiada właściwości przeciwrodnikowe i kojące
żurawina - wzmacnia, regeneruje i zwalcza wolne rodniki
olejek cytrynowy - wygładza i poprawia wygląd skóry
oliwa i masło z oliwek - wygładza i koi 
masło shea - nawilża
olej babassu - naturalny filtr UV
masło z awokado - regeneruje i natłuszcza
masło kakaowe - uelastycznia 
wosk pszczeli - zmiękcza
naturalna witamina E - nawilża, wygładza, ujędrnia
inne roślinne substancje


Scrub ma dość zbitą i tłustą konsystencję. Początkowo miałam problemy z jego nakładaniem i peelingowaniem, znalazłam jednak idealny sposób. Scrub nakładam na dłonie i przez chwilę rozcieram, a dopiero po tej czynności, nakładam na zwilżoną skórę i masuję. Używany w ten sposób rozprowadza się idealnie, nie odpada i dobrze trzyma się skóry. Zaraz po użyciu scrub zostawia porządną tłustą warstwę i z racji tego używam go tylko na nogi. Lubię jak peeling zostawia coś na skórze i zawsze za to chwalę, ale za aż takim tłustym filmem nie przepadam. Niemniej jednak stosowany na nogi powoduje, iż nie muszę dodatkowo nakładać balsamu, a to jak najbardziej jest na plus!


Scrub skutecznie usuwa martwy naskórek, pozostawia moje nogi idealnie gładkie bez żadnych podrażnień. Dzięki tłustej warstwie nawilżenie czuć jeszcze na następny dzień. Używany regularnie znacznie poprawił kondycję mojej skóry, jest bardziej jędrna i świetnie wygląda.  Zapach jest piękny cytrusowo-cukrowy, czuć go w całej łazience co jest jego dodatkowym walorem. Mimo początkowych problemów, bardzo się z tym scrubem polubiłam.

Skład: 


27 komentarzy:

  1. Przydałby mi się właśnie teraz taki scrub, wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na niego ochotę od dawna... Czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i tak wolę te własnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i lubiłam, choć wole Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam go zanim poznałam peelingi Organique. Terz nie lubię, za tłusty i za ciężki. Zdecydowanie wolę Organique. No i moje odkrycie niedawne Collistar <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi Organique kocham, ale na liście mam tez wlasnie ten Collistar :)

      Usuń
  6. Gdyby nie ich ceny wykupiłabym wszystko co mają na stanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlasnie ten scrub bym najbardziej chciala!
    szkoda ze nie mam dostepu do P&R ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszące są ich kosmetyki, jednak te ceny....

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, a ja jeszcze nie miałam okazji używac kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie te sruby się nie sprawdzają, jak dla mnie mają za gęstą konsystencję :/ z Pat&Rub jedynie z lini Home Spa mi odpowiada :) uwielbiam za to balsamy do łapek i masła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam ich balsamy do rak i masła :)

      Usuń
  12. Ja mam mieszane uczucia, bo przez tę tresciwą konsystencję zastanawiam się czy kosmetyk ma faktycznie właściwości złuszczające, jestem ciekawa solnej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ale skład mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy produkt jednak cena dość wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten z serii otulającej i bardzo go lubiłam, ale raczej zimą. Latem wolę Organique lub Collistar.

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty z tej linii będą pierwsze, które kupię z serii P&R. Bo na ten moment z P&R nie mam doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tę linię, a szególnie za zapach :)

      Usuń
  17. miałam próbkę kremu do rąk z tej serii i pachniała przepięknie :) Ten scrub też bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ochotę na tę serię bo zbiera sporo pozytywnych opinii, a z P&R poza próbkami kremu do rąk nic jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham kosmetyki Pat&Rub :) Niestety tego peelingu nie miałam okazji używać, w ogóle to nie lubię tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń