piątek, 19 września 2014

CHANEL Ombre Essentielle 407 Blazing Gold

Złoto to zdecydowanie jeden z najczęściej używanych przeze mnie kolorów, oczywiście jeśli chodzi o makijaż oka.  Uwielbiam jak podkreśla moje zielone oczy, pięknie wygląda zarówno w dzień jak i wieczorem. Cieni w tym kolorze mam w swojej kolekcji kilka, ale to te z Chanel zaliczają się do moich ulubionych. Dziś przedstawię Wam jeden z nich 407 Blazing Gold.




407 Blazing Gold to żółte złoto z mnóstwem małych błyszczących drobinek. Cień pięknie wygląda solo jak i nałożony na inny. Dla bardziej intensywnego efektu można stosować go na mokro. Nakładanie nie sprawia żadnych problemów, nie osypuje się, a drobinki są cały czas na swoim miejscu. 




Jest to cień niezwykle efektowny i wspaniale wygląda na oku. Z przyjemnością go używam, a ostatnio sięgam po niego prawie codziennie :)

29 komentarzy:

  1. Cień faktycznie prezentuje się świetnie - jednak cena pewnie skutecznie by mnie od niego odstraszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Musi wyglądać na powiece obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jakieś złotko od Diora, ale zdecydowanie ciemniejsze. I tak jak kiedyś używałam bardzo często, tak jakoś ostatnio zapał mi przeszedł, nic tam, poczeka, aż mi się zatęskni ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko czasami złoto sobie odpuszczam, ale zawsze szybko wracam :)

      Usuń
  4. Piękny jest! Mam coś podobnego na wykończeniu w paletce Kanebo, która już jest niestety niedostępna, więc w zastępstwie rozejrzę sie za tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :-) Mam podobny cień w palecie Naked 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! i ja jestem fanką błysku złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski kolorek <3 Te solówki z Chanela bardzo lubie i mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ on pięknie wygląda ! lubię te pojedyncze cienie z Chanel tak samo jako 4 w nowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 jeszcze nie mialam, ale pewnie za jakis czas jakies przygarnę :)

      Usuń
  10. Piękne złotko i jak ładnie na skórze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor śliczny, delikatne złoto idealne na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek, niestety źle wyglądam w złotych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię nakładać złoto na powiekę do tego czarna kreska eyelinarem i look na wieczór gotowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak często moj makijaz wlasnie wyglada :)

      Usuń
  14. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wygląda :)

    Co powiesz na wspólna obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moim zdaniem wygląda przepięknie:) aż mam chęć go kupić

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie się prezentuje, ale jak na razie nie na moją kieszeń ;) chyba muszę dojrzeć do tego aby móc wydawać większe sumy na malutkie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny, stosujesz go najczęściej solo czy z kreską?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio najczęściej z kreską i do tego pomadka Chanel Pirate i jest pięknie :)

      Usuń
  20. Piękny złoty kolor,ale ja niestety na Chanel nie mogę sobie pozwolić

    OdpowiedzUsuń