wtorek, 25 listopada 2014

Dior Addict Gloss 783 Atout Coeur


Dior Addict Gloss to błyszczyk dający ustom lustrzany i odbijający światło  połysk. Taki efekt został osiągnięty dzięki specjalnie opracowanemu kompleksowi Mirror Shine. Pielęgnacyjna formuła błyszczyka, została wzbogacona o kwas hialuronowy. W ten sposób usta pozostają przez cały czas nawilżone. 




783 Atout Coeur  to delikatny róż z domieszką fioletu, ciekawe jest to iż w słońcu można dostrzec koralowe tony. Błyszczyk posiada mnóstwo srebrnych drobinek, które pięknie migoczą na ustach. Efekt jest cudowny! Usta wyglądają zmysłowo i sprawiają wrażenie pełniejszych. 





Błyszczyk długo utrzymuje się na ustach, nie klei się, nosi się go przyjemnie bez uczucia wysuszenia. Jego pielęgnacyjna formuła jest rewelacyjna. W przypadku suchych skórek Dior Addict Gloss je maskuje, a nie podkreśla. Dzięki czemu usta zawsze wyglądają świeżo i estetycznie. Uwielbiam go za efekt, trwałość i za komfort noszenia, jest to błyszczyk najwyższej klasy. Niedługo na pewno dołączą do mnie inne kolory, a jest w czym wybierać bowiem Dior oferuje nam ponad 20 odcieni, więc każda znajdzie coś dla siebie :)

Znacie Dior Addict Gloss

Aneta

29 komentarzy:

  1. Mam 2 kolorki, uwielbiam! :) Są śliczne :) Masz piękne usta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam nigdy, ale zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny! Uwielbiam Addicty do ust, to jedne z moich ulubionych błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden kolorek, fajny, ale bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny błyszczyk, a Twoje usta pięknie i idealnie wyrysowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden kolorek i ogólnie, jako błyszczyk bardzo go lubię; trochę denerwuje mnie opakowanie - kosmetyk ma niestety tendencję do wylewania się pod zakrętkę, co sprawia, że gwint zawsze jest upaćkany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wrzucę go do torebki to faktycznie się brudzi, ale nie przeszkadza mi to :)

      Usuń
  7. Ślicznie się prezentuje :)
    Mam Dior Addict lip glow i tez bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na wiosnę skuszę się właśnie na lip glow :)

      Usuń
  8. Przepiękny kolor! Ja mam dwa Diorkowe błyszczole i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli się nie klei, to chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękny kolor ;) Muszę się nim bardziej zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle piękny, soczysty odcień! Na błyszczyki Diora nigdy nie zwracałam uwagi i widzę, że to był duży błąd!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow :) cudowny kolorek ! rewelacyjnie wyglada !

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie się prezentuje - i to nawet taki mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest po prostu śliczny! Bardzo lubię błyszczole Diora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor! Sama nie zwróciłabym na niego uwagi, a teraz wiem na co zerknąć :) Mam kolor Princess, który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, chyba masz podróbkę tego błyszczyka :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny odcień i jak pięknie wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękności, ale ja chyba nie jestem fanką błyszczyków nawet diora :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podejrzewałam nawet, że te błyszczyki tak pięknie prezentują się na ustach. Rozejrzę się wśród jasnych róży, może spodoba mi się jakiś odcień. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń