niedziela, 21 grudnia 2014

Urban Decay Naked 3

Naked 3 wpadła mi w oko od razu gdy zobaczyłam jakie piękne różane odcienie w sobie kryje. Dlatego jak tylko Urban Decay pojawiło się w polskiej Sephorze, nie mogłam się na nią nie skusić. 


Opakowanie Naked 3 jest metalowe, porządnie zrobione z dużym lusterkiem. W środku znajdziemy 12 cieni o różnym wykończeniu. Są maty, satynowe, metaliczne oraz cienie z drobinkami.  Do palety dołączony jest dwustronny pędzelek oraz 4 próbki baz Urban Decay - Orginal, Eden, Sin, Anti Aging - miły dodatek.  



Strange - matowy bardzo jasny róż, Dust - metaliczny róż z drobinkami, Burnout - satynowy róż z brzoskwiniowymi tonami, Limit - matowy, brudny róż, Buzz - metaliczny różany z drobinkami, Trick - metaliczny, miedziano-złoty z małymi drobinkami.




Nooner - matowy różano-brązowy, Liar - metaliczny fiołkowo-różowy, Factory- satynowy brązowy, Mugshot - metaliczny taupe z różowymi tonami, Darkside -satynowy szary, Blackheart - brązowa czerń z różowymi i czerwonymi drobinkami.



Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne, odcienie są idealnie dobrane i można nimi zrobić dzienny jak i wieczorowy makijaż. Według mnie jest to najpiękniejsza ze wszystkich palet Naked. Urzeka opakowanie, a zwłaszcza jego zawartość - wielbicielki różanych odcieni będą zachwycone! Pigmentacja cieni jest świetna, a ich konsystencja jest kremowa i ławo się z nimi pracuje. Jedynie Blackheart się osypuje i ciężko jest mi uzyskać pożądany efekt na powiece.  Natomiast moimi ulubionymi kolorami są zdecydowanie dwa maty Limit i Nooner oraz metaliczny Trick. Wyjątkowo pięknie wygląda połączenie tych trzech cieni na powiece. 

Jeśli zastanawiacie się którą Naked kupić, ze swojej strony mogę polecić Wam 3. Piękne kolory i bardzo dobra jakość cieni. Po raz pierwszy udało mi się znaleźć paletę z tak dużą ilością odcieni, z których każdy jest przeze mnie regularnie używany :)

Aneta

49 komentarzy:

  1. Marzy mi się ta paleta strasznie, kusi mnie dosłownie od momentu, kiedy się pojawiła :) Mam nadzieję, że mój mąż zrozumiał aluzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwieeeelbiam Naked 3, dostałam ostatnio w prezencie :) Jest najśliczniejszą paletą pod słońcem, strasznie się cieszę, że ją mam :)
    Kochana masz błąd w poście, cień nazywa się Blackherat a nie Darkheart :D I napisałaś, że Limit jest metaliczny, a to przecież mat :* Mam nadzieję, że się nie obrazisz, że Ci to napisałam :D Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach pomylił mi się Limit z Trick i nie wiem czemu napisałam go 2 razy, ale dzieki ;)

      Usuń
    2. Musze spróbować kombinację tych trzech cieni jak pisałaś :) Zrobisz jakiś makeup z użyciem tej paletki? *.*

      Usuń
  4. Ja mam dwójeczkę, ale trójka też będzie moja! Czekam tylko na -30 % w Sephorze na koniec roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bloga Callmeblondie (pisała w komenatarzach) wiem, że będzie tyko -25% w tym roku :(

      Usuń
    2. Szkoda, ale i tak warto czekać, chyba że sztucznie podniosą ceny...

      Usuń
  5. Piękna jest ta paleta. Mam na nią chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka jest super! Też ją mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory! ?Paleta będzie moja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paletka to moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne cienie, też mam tą paletkę i kocham :) Chociaż najbardziej lubię pierwszą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Macałam ostatnio 3 i kompletnie nie moja kolorystyka ;) Jeśli miałabym się na jakąś Naked zdecydować to najprędzej byłaby to 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 najmniej kolorystycznie mi się podoba, ale i tak chciałabym ją mieć ;)

      Usuń
  11. Marzy mi się ta paletka już od dawna :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna paletka, super opakowanie i totalnie moje kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także mam trójeczkę :-) Ale sama nie wiem, mam wrażenie, że nie będę mogła wykorzystać wszystkich cieni. Chyba jednak wolę mniejsze paletki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez wolę mniejsze, ale w tej kolory wyjątkowo mi spasowały i uzywam wszystkie :)

      Usuń
  14. Kolorki faktycznie przepiękne w sobie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest, ale mnie bardziej korci dwójka :) Liczę na poświąteczne wyprzedaże ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież na nie liczę, ale najpierw zdecyduję się chyba na 1 ;)

      Usuń
  16. Właśnie ją dostałam i jestem coraz bardziej ciekawa :D Miałam Jedynkę kiedyś, ale posłałam w świat. Trójka chyba mi się bardziej kolorystycznie podoba. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie 3 ma najładniejsze kolory ze wszystkich trzech naked :)

      Usuń
  17. marzy mi się ostatnio coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kocham swoją Naked 2 :) Jakoś cieni jest genialna! Zastanawiałam się nad 3, ale wybrałam jej odpowiednik, czyli Iconic 3 i chyba dobrze zrobiłam, bo nie używam za często tych cieni, wolę jednak 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 nie mam, może kiedyś kupię, ale najpierw 1 :)

      Usuń
  19. Kolory są przepiękne, aczkolwiek nie mam jeszcze w planach tej paletki. Marzy mi się Stila in the light, ale póki co jest niedostępna w PL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az sprawdziłam tę paletę i tez mi się podoba :)

      Usuń
  20. Mam jedynkę i lubię , nad trójką dumam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest zdecydowanie moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mi się podoba, ale póki co poprzestałam na dwojce :) Jak mi się znudzi to kupię trójkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W mordę kolorystyka bardzo piękna i bardzo w moim stylu. Choć mam jedynkę na Tą też poluję ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta paletka jest przecudowna! Marzę o takiej!

    OdpowiedzUsuń
  25. To chyba jedyna znana mi paleta, w której różowe odcienie poza tym, że mi się podobają, byłyby przeze mnie stosowane ;) Zazwyczaj sięgam po brązy, ale tu jest to wszystko tak pięknie i neutralnie podane, że na róż sama bym się chętnie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie bym ją przygarnęła, tylko, że wersję 1 lub 2 :)

      Usuń
  27. paletka cudowna,jednak ja mam dość perłowych cieni,chciałam kupić teraz coś w macie

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś na pewno się na nią skuszę, uwielbiam perłowe cienie!


    http://szmaratka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń