Image Map

środa, 5 grudnia 2012

HAUL: Bath & Body Works, The Body Shop

Cześć Dziewczyny 
Byłam ostatnio kilka dni w Warszawie i odwiedziłam m.in. Bath & Body Works i The Body Shop
Dziś pokażę Wam zakupy z tych właśnie sklepów :)



Mydła do rąk, 2 w cenie 40 zł.
Wybrałam moje 2 ulubione zapachy Midnight Pomegranate i Japanese Cherry Blossom.


Żele antybakteryjne, 7.99 za sztukę, 4 gratis.


Średnia świeca Marshmallow Fireside, 39 zł.
Zapach jest cudowny i żałuję, że nie wzięłam więcej... 



The Body Shop, zestaw 3 kremów do rąk, 90 ml 59 zł.


Balsam do ust Cranberry Joy, ok. 20 zł.


Z zakupów jestem zadowolona chociaż liczyłam na większy wybór produktów świątecznych w Bath & Body Works... Z tego co widziałam do wyboru były tylko balsamy do ciała, żele pod prysznic i żele antybakteryjne... No szkoda może innym razem... :) 
x

36 komentarzy:

  1. aj nie kuś, bo będę musiała ruszyć tyłek do Wawy po BBW :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ze nie ma BBW w krakowie.. :(

      Usuń
    2. rzeka i morze łez wylane... :P

      Usuń
    3. Ja ostatnio byłam w tym sklepie ale stwierdzam, że jak już coś brać to raczej mgiełki, wody toaletowe, żele antybakteryjne do dłoni niż jakieś pielęgnacyjne rzeczy. Zapachy jestem bardzo na tak ale jakoś na nic ostatnio się nie skusiłam a mam dobry dostęp do tego sklepu :P

      Usuń
    4. no wlasnie ja chcialam jakies mgielki, ale oczywiscie nie bylo tych zapachow, ktore chcialam... zawsze jak tam sie wybiore to nie ma tego czego chce :D

      Usuń
  2. Super zakupy!!! Kremiki z TBS - bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zakupy, a jak muszą pachnieć! Wyobraźnia pracuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. no zakupy bardzo bardzo;)BBW bym przygarnęła z chęcią;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość drogie te kosmetyki :)
    Zazdroszczę kremów do rąk z TBS, ciekawa jestem ich działania.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie mam dostępu do B&BW :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tę samą święcę. A żele podrożały! Na początku listopada były jeszcze za 5,99!

    OdpowiedzUsuń
  8. na świecę to bym miała chęc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcz kremow do rak z The Body Shop <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie kompozycje smakowe, mniam mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Żałuję, że w Gdańsku nie ma BBW :(
    Może na allegro zakupię, bo kuszą mnie i kuszą te produkty.

    TBS ogólnie bardzo lubię, ale kremów do rąk jeszcze nie miałam.
    Czy którys z nich nada się do suchej skóry rąk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zielony Hemp Hand Protector jest bardzo dobry do suchej skory, sama mam taką i u mnie swietnie sie sprawdza :)

      Usuń
  12. Ulala jakie solidne zakupy :)

    Ja też byłam wczoraj w BS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://2.bp.blogspot.com/-jKyMNfQS3No/UKU1DXwru7I/AAAAAAAABpQ/tZrFxjSHsGo/s1600/P8180056.JPG wstawiałam kiedyś zdjęcie jako początek nowego zauroczenia, ale wtedy nie podałam nazwy tego cudaka bo była to mała zagadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpisałam na Twój komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam dokładnie 2 te same mydła :D bosko pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham ten krem z maryśką <3 zapach niezbyt ale dzialanie.. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. żele antybakteryjne! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę tego zestawu kremików : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobre produkty. Mam 2 balsamy i mgiełkę do ciała. Zapach utrzymuje się mega długo.

    OdpowiedzUsuń