Image Map

niedziela, 30 grudnia 2012

SEPHORA HAUL :)

Cześć Dziewczyny
Jak pewnie większość Was wie do 31.12 w Sephora produkty do makijażu można kupić 30% taniej oraz niektóre produkty i zestawy są przecenione do 70% i ta promocja trwa do 28 stycznia :)
Ja zakupy zrobiłam tam wczoraj :)


Chanel, Poudre Universelle Libre cena 209 zł, po zniżce ok. 140 zł.
Według mnie najlepszy puder sypki.. :)

Chanel, Mat Lumiere cena 209 zł, po zniżce ok. 140 zł.
Miałam ochotę na jakiś nowy podkład i zdecydowałam się na Mat Lumiere... Ciekawe jak się sprawdzi :)




Make Up For Ever, Full Cover cena 155 zł, po zniżce 110 zł.
Bardzo lubię ten korektor, to jest moje drugie opakowanie :)


Lancome, Artliner cena 135 zł,  po zniżce 95 zł.
Mój ulubiony :) 


DR BRANDT Zestaw Blockbuster, przeceniony z 399 zł na 139 zł, w jego skład wchodzą :
Microdermabrasion 60 ml
Dark Circles away 15 ml
BB Cream 7,5 ml
R3P Eye 3 ml

Ten zestaw kusił mnie już przed świętami... a za taką cenę żal było nie wziąć :)


Próbki :)


Uwielbiam wyprzedaże, a Wy? :)

18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, opróbkowali Cię:D Bardzo ciekawe zakupy, aczkolwiek te produkty Chanel się u mnie nie sprawdziły.
    Ja się całkowicie oparłam Sephorowej obniżce, no ale jeszcze jutro jest promocja, a nuż mnie olśni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie puder się sprawdza i mam nadzieje, ze podklad tez sie sprawdzi... :)

      Usuń
  3. poszalałaś :]
    ten Chanel Poudre Universelle Libre chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. spore zakupy, ale taka okazja to nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ci takich zakupów szczególnie podkładu z Chanel <3 Jej ile próbek ^^

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder sypki Chanel super. miałam kiedyś i zastanawiałam sie czy nie wrócić.
    Korektor MUFE mam ale rzadko stosuję, pod oczy za ciżki chyba że zmiesza się z kremem pod oczy.
    Fajne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie troche ciezki, ale i tak czasami stosuje go pod oczy hehe :)

      Usuń
  7. czyli wychodzi na to, że kupiłaś same sprawdzone produkty czyli to była dobra inwestycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aj żałuje że nie była mnie na weekend w mieście :|

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm ale dobroci :), miłego używania życze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super łupy! grzechem byłoby nie wziąć :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam i wyszłam tylko z kremem do rąk, ale tak myślę czy jutro jeszcze tam nie pojechać...

    OdpowiedzUsuń
  12. W której Sephorze robisz zakupy? U mnie ledwo wyprosiłam, żeby Pani dała mi kilka próbek kremów :(

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zakupy! Ile dostałaś próbek! Ja niestety nie mam szczęścia i zwykle nie dostaję nawet jednej małej mikro próbeczki ;)

    OdpowiedzUsuń