Image Map

sobota, 29 grudnia 2012

YANKEE CANDLE: Strawberry Buttercream

Cześć Dziewczyny :)
Przedstawię Wam dziś kolejny z moich ulubionych zapachów Yankee Candle. Producent opisuje go jako  słodką ucztę z pulchnych truskawek zanurzonych w bogatej bitej śmietanie...
Brzmi pysznie prawda ? :)

Jest to dla mnie zapach idealny na zimowe popołudnia, najlepiej sprawdza się w mniejszych pomieszczeniach. 
Podczas palenia Strawberry Buttercream staje się coraz bardziej intensywny i wyrazisty. Jednocześnie pozostając przy tym  wciąż zapachem delikatnym i subtelnym. Czuć świeże truskawki i delikatnie otulającą je śmietanę :)
Polecam go osobom, które tak jak ja lubią słodkie, owocowe, a zarazem delikatne zapachy :)



5 komentarzy:

  1. Tak dużo naczytałam się już dobrego o tych woskach, że aż wstyd się przyznać, że jeszcze żadnego nie miałam :) Ale wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam nic z yankee, ten zapach na pewno by mi się spodobał !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zapachy YC są tak świetne, że nie można się zdecydować, który wybrać!
    Twój musi pachnieć obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka wosków YC ale tego zapachu akurat nie, może kiedyś wybróbuję :)

    OdpowiedzUsuń