Image Map

środa, 13 lutego 2013

Róże MUA

Dziś pokażę Wam swatche i moje pierwsze wrażenia na temat pojedynczych róży w kamieniu MUA. 

MUA w swojej ofercie ma 6 odcieni różu, ja wybrałam nr 5 i nr 6. Od razu muszę zaznaczyć, że kolory w rzeczywistości bardzo różnią się od tych jakie są pokazane na stronie, z której zamawiałam klik!. Dotyczy  to głównie róży w kamieniu i  w kremie oraz niektórych cieni. Jeżeli będziecie tam kiedykolwiek coś zamawiać warto wcześniej poszukać swatchy w internecie :)

Róże dostajemy w małych plastikowych opakowaniach, które mi się nie podobają,  ciężko jest je otworzyć, wyglądają tanio więc bez szału... Co do samych produktów to dobrze się blendują, dają ładny i naturalny efekt. Nie wiem jak inne, ale moje posiadają drobinki, które ładnie rozświetlają. Na razie nie mogę powiedzieć nic złego na ich temat :)



Nr 6 to odcień brązu z nutą czerwieni i złotymi drobinkami.
Ten kolor podoba mi się najbardziej :)



Nr 5 to koral ze złotymi drobinkami. 



Swatche



x

17 komentarzy:

  1. kolory są śliczne, z tej firmy jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie się prezentują te róże ten bardziej pomarańczowy przypadł by mi pewnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niby kolorki śliczne, ale nie użyłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś na poliku ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ciemniejszy to jak bronzer :)
    Brakuje mi w zbiorze jakiegoś różu wpadającego w ceglasty kolor właśnie... hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszke tak, ale przez te drobinki jednak lepiej go uzywac jako roz :)

      Usuń
  6. Tak, koral wspaniały ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Koral ma piękny odcień ale ja wolę róże bez drobin:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten pierwszy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj przygarnęłabym piąteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. koral cudny, a takiego jeszcze nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń