Image Map

piątek, 15 listopada 2013

Bourjois Delice de Poudre - czekoladowy bronzer

Bourjois Delice de Poudre to bronzer przypominający swoim wyglądem czekoladę i pewnie większość z Was o nim słyszała :)


Bronzer mieści się w kartonowym opakowaniu, które wbrew pozorom jest bardzo solidne i wytrzymałe. Początkowo miałam obawy, że długo u mnie w dobrym stanie nie pożyje, ale jednak odkąd go mam jest w idealnym stanie. Jedyne czego mi barkuje to lusterko, jakoś przywykłam, że w każdym bronzerze muszę je mieć. 


Kolor 52 jest dość ciepły i nadaje skórze odcień lekkiej opalenizny. Idealnie nadaje się na wiosnę i lato, zimą wolę coś chłodniejszego, aczkolwiek na pewno całkowicie go nie wyeliminuję :)


Puder bardzo łatwo sie nakłada i nie robi  przy aplikacji żadych problemów. Nie zostawia nieestetycznych plam i na mojej skórze wytrzymuje cały dzień. Jest bardzo wydajny - używam go regularnie od maja, a zużycia praktycznie nie widać. Zawiedziona jestem zapachem, bo według producenta miał pięknie pachnieć czekoladą i pachnie owszem przyjemnie, ale na pewno nie jest to czekolada. Nie stanowi to jednak dla mnie dużego problemu, bo  ten bronzer i tak jest bardzo dobrym kosmetykiem :)


47 komentarzy:

  1. Ostatnio trafił w moje łapki, ale nie miałam jeszcze okazji go używać :) Na Twojej buzi wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze u Ciebie wygląda :) Ostatnio jednak czytałam o nim same negatywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda uroczo :) Jednak bronzery to nie moja bajka - jestem przywyczajona do swojejbladej twarzy i nawet zaczęłam lubić tę swoją cechę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej piękności :) obecnie tez używam tego bronzera, jest ok ale nie przepadam za kartonowym opakowaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja fanką tego opakowania nie jestem, bo wole takie standardowe z lusterkiem :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wygląda na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedys na niego polowalam, ale nigdy go nie bylo w Rossmanie:(((

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ręce wydaje się pomarańczowy, ale na buzi wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie wyglada jak pomarancza troche, ale na buzi na szczescie nie daje takiego efektu :)

      Usuń
  8. pysznie wygląda ta czekoladka :)
    jaki piękny profil *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt, i faktycznie genialny pomysł na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglada na buzi. Ja mam ulubienca z Mac Harmony i nic wiecej nie potrzebuje... no moze baze brazujaca z bourjois na lato

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że daje bardzo ładny efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam też, mój zużyty już mocno ale lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny! Naprawdę wygląda jak czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekoladka od bourjois jest naprawdé sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u Ciebie ładnie się prezentuje, też na niego patrzyłam ale jestem taka blada że nie dla mnei brązery, jedynie pudry do konturowania w chłodnych szaroburych odcieniach...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wygląda, myślałam o nim już jakiś czas temu, ale wstrzymuję się z zakupem, bo stwierdziłam, że najpierw muszę nauczyć się ładnie aplikować bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi bardzo służy bronzer połączony z różem z Catrice, który był w limitowanej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wygląda na twarzy :)
    wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzieki temu możemy się wszyscy odnaleźć :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. idealnie trafiłam na Twoją recenzję, bo właśnie mam zamiar go kupić, zastanawiam się jedynie nad odcieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglada na twarzy <3


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wygląda na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing color and ill try the same color tonight. Can we follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o nim. Bourjois miało świetny pomysł, do tego bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swego czasu go uwielbiałam, a teraz nie mogę sie doczekać kiedy go zdenkuję :P

    OdpowiedzUsuń
  26. woww, ale bym go chciała, taki świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciut za dużo ceglastych tonów ma ta czekoladka. Ale wygląda smakowicie. Moim ulubionym bronzerem jest duo z Flormaru.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używam bronzera, ale samo opakowanie bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używam bronzerów ale ten wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kolor bronzera taki delikatny :D , sama się ostatnio nad nim zastanawiałam ale jakoś go nie kupiłam . :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepieknie wyglada. Rzeczywiscie jak taka czekoladka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam za dużo bronzerów ale ten ciągle mnie kusi :))

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie prezentuje się na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnie prezentuje się na twarzy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń