Image Map

niedziela, 20 lipca 2014

Urodzinowe rozdanie :)

Hej Dziewczyny 
Ostatnie tygodnie spędziłam we Włoszech i to spowodowało dość długą ciszę na blogu. Już wróciłam więc za kilka dni pokażę Wam moje włoskie zakupy, a może zrobię też, tak jak w poprzednim roku, osobny wakacyjny wpis :)

Kilka dni temu mój blog skończył 2 lata i w związku z tym przygotowałam dla Was rozdanie...




W rozdaniu można wygrać:

Błyszczyk do ust Benefit Coralista
3 lakiery Kiko: 245, 364, 380




Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem mojego bloga. Wypełnienie dodatkowych pól zwiększa Wasze szanse na wygraną ( +2 losy każde ). Rozdanie potrwa do 10 sierpnia, a wyniki ogłoszę w przeciągu tygodnia. Na maila od zwycięzcy będę czekać 3 dni.




Powodzenia :)

19 komentarzy:

  1. Świetna nagroda, już się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłane ;)
    Gratuluję urodzinek i życzę kolejnych ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagroda w 100% trafia w mój gust. Zgłoszenie wysłane.
    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłane :) teraz pozostaje tylko nadzieja na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia dziewczyny ! piękne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem passuję, ale życzę powodzenia innym dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się - super nagroda

    OdpowiedzUsuń