Image Map

wtorek, 25 listopada 2014

Dior Addict Gloss 783 Atout Coeur


Dior Addict Gloss to błyszczyk dający ustom lustrzany i odbijający światło  połysk. Taki efekt został osiągnięty dzięki specjalnie opracowanemu kompleksowi Mirror Shine. Pielęgnacyjna formuła błyszczyka, została wzbogacona o kwas hialuronowy. W ten sposób usta pozostają przez cały czas nawilżone. 




783 Atout Coeur  to delikatny róż z domieszką fioletu, ciekawe jest to iż w słońcu można dostrzec koralowe tony. Błyszczyk posiada mnóstwo srebrnych drobinek, które pięknie migoczą na ustach. Efekt jest cudowny! Usta wyglądają zmysłowo i sprawiają wrażenie pełniejszych. 





Błyszczyk długo utrzymuje się na ustach, nie klei się, nosi się go przyjemnie bez uczucia wysuszenia. Jego pielęgnacyjna formuła jest rewelacyjna. W przypadku suchych skórek Dior Addict Gloss je maskuje, a nie podkreśla. Dzięki czemu usta zawsze wyglądają świeżo i estetycznie. Uwielbiam go za efekt, trwałość i za komfort noszenia, jest to błyszczyk najwyższej klasy. Niedługo na pewno dołączą do mnie inne kolory, a jest w czym wybierać bowiem Dior oferuje nam ponad 20 odcieni, więc każda znajdzie coś dla siebie :)

Znacie Dior Addict Gloss

Aneta

33 komentarze:

  1. Mam 2 kolorki, uwielbiam! :) Są śliczne :) Masz piękne usta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam nigdy, ale zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny! Uwielbiam Addicty do ust, to jedne z moich ulubionych błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden kolorek, fajny, ale bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny błyszczyk, a Twoje usta pięknie i idealnie wyrysowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden kolorek i ogólnie, jako błyszczyk bardzo go lubię; trochę denerwuje mnie opakowanie - kosmetyk ma niestety tendencję do wylewania się pod zakrętkę, co sprawia, że gwint zawsze jest upaćkany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wrzucę go do torebki to faktycznie się brudzi, ale nie przeszkadza mi to :)

      Usuń
  7. Ślicznie się prezentuje :)
    Mam Dior Addict lip glow i tez bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na wiosnę skuszę się właśnie na lip glow :)

      Usuń
  8. Przepiękny kolor! Ja mam dwa Diorkowe błyszczole i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli się nie klei, to chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękny kolor ;) Muszę się nim bardziej zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle piękny, soczysty odcień! Na błyszczyki Diora nigdy nie zwracałam uwagi i widzę, że to był duży błąd!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow :) cudowny kolorek ! rewelacyjnie wyglada !

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie się prezentuje - i to nawet taki mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest po prostu śliczny! Bardzo lubię błyszczole Diora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor! Sama nie zwróciłabym na niego uwagi, a teraz wiem na co zerknąć :) Mam kolor Princess, który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, chyba masz podróbkę tego błyszczyka :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny odcień i jak pięknie wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękności, ale ja chyba nie jestem fanką błyszczyków nawet diora :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podejrzewałam nawet, że te błyszczyki tak pięknie prezentują się na ustach. Rozejrzę się wśród jasnych róży, może spodoba mi się jakiś odcień. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. bonus uang jutaan rupiah menanti anda bagi anda yang bermain dominoqq di situs asikbandarqq
    daftarkan diri anda sekarang juga dan raih bonus hingga ratusan juta hanya di http://180.215.13.115

    OdpowiedzUsuń
  21. mainkan pkv games untuk hasilkan uang hingga jutaan rupiah. kunjungi kami untuk daftar, 180.215.200.34

    OdpowiedzUsuń